Skip to main content

Hallo KPN,

Ik heb op 2 Sep 2019 een KEYCO LoRa® GPS Tracker - 648523 (€ 49,00) bij KPN gekocht.

 

Nu geeft de app aan:

 

“Keyco license expired. Please renew license. If license not purchased in two months of expiry date, Keyco, device will be cancelled.”

 

In de settings staat een Valid Date van 2021-09-12, maar geen knopje om dit te verlengen (extend). Volgens de Keyco website moet dit door de leverancier gebeuren (KPN).

 

Hoe kan ik deze verlengen en dat moet dus binnen een paar weken gebeuren? Graag hoor ik het van jullie.

 

Met vriendelijke groet,

 

Remco Petersen

 


 

Hoi @RemcoPet . Welkom op het forum.

Ik had een déjà vu en vond dit topic: 

Het klinkt alsof er nu iets anders aan de hand is maar kun je eens proberen om met : smartoutofhome@kpn.com te mailen?

(ik heb zelf contact gezocht met onze contactpersoon binnen KPN over dit issue. Zodra ik daar wat van hoor, laat ik het jou weten)


Werkt het alweer, @RemcoPet ?


Nee het werkt nog niet helaas, heb nog geen oplossing gekregen voor het probleem.

Keyco heb ik ook een bericht gestuurd, maar ze reageren niet 

 

 

 

 

 


Zou je nog eens een reminder naar dat e-mail adres willen sturen, wat ik hierboven heb vermeld?


Ook ik heb een KEYCO LoRa®️ GPS Tracker met het zelfde probleem.

Hoe moet ik verleggen bij KPN??

 


@Keyco gebruiker : heb je al gemaild met : smartoutofhome@kpn.com ?


Verlengen voor keyco is helaas nooit gerealiseerd. Ondanks dat het een interessant product is hebben we niet voldoende in de markt kunnen zetten om het product ook voort te kunnen zetten. Voor nu hebben we een afspraak met de leverancier om de omgeving draaiend te houden totdat de looptijd is verstreken. We verkopen het product daarom ook al geruime tijd niet meer.

 

Is waarschijnlijk niet wat u had willen horen, sorry. Hoop dat u afgelopen tijd nuttig gebruik van uw device heeft kunnen maken!

 

Met vriendelijke groet,

KPN Smart out of home team