Skip to main content

Beste lezer,

 

Ik heb op 26 augustus een email gekregen van KPN waarin staat dat ik een kadootje mag kiezen.

 

(Je mag 1 van de 3 kadootjes uit kiezen. Gewoon omdat we blij zijn dat je klant bent. Het aanbod geldt tot 1 september 2020. Veel plezier ermee.)

 

Ik heb pluspakket voor 3 maanden gratis gekozen op 28 augustus.

 

(Wat gebeurt er nadat ik mijn keuze doorgeef?

Je ontvangt een bevestiging per e-mail, waarin we direct aan de slag gaan om je keuze te verwerken. Je maakt binnen 3 werkdagen gebruik van je kado. de korting op het pluspakket en Fox Sport vind je terug op je factuur.)

 

echter ik heb nooit een bevestiging per e-mail ontvangen.

 

Groet A. J

Goedemorgen @Jijih, welkom op het forum! Je had hier inderdaad een bevestiging van moeten ontvangen. Dus ik ga dit even voor je nakijken. Wil je jouw forumprofiel invullen en hier laten weten als je dat gedaan hebt?

Verder heb ik twee specifieke vragen. De eerste is over het mailadres waar je deze mail op kreeg. Is dat dezelfde die je hier op het forum gebruikt? Zo niet, vul het mailadres waar je de mail op kreeg ook even in op je profiel (veld ‘persoonlijke opmerking’).

De tweede vraag gaat om de mail. van de 26e, heb je deze nog? Zo ja, open deze en klik rechtsboven op ‘Bekijk in Browser’. Wil je dan vervolgens de URL van die webversie ook in je profiel zetten? Mag eveneens in het veld ‘persoonlijke opmerking’


Hi Erik,

 

Ik heb zo wel mijn prive email als de URL van de webversie in mijn profiel gezet onder Persoonlijke opmerking.

 


Dank je, @Jijih. De URL is alleen niet helemaal wat ik bedoel 🙂 Ze beginnen namelijk altijd met marketing.kpn.com. Ik heb ook nodig alles wat daar verder achteraan komt. In die URL zitten namelijk specifieke ID punten waarmee we kunnen terugvinden wat hier gebeurd is. Zou je dat nog eens willen nakijken en het hele adres in je profiel willen plakken?


Duidelijk…….:slight_smile: , URL adres is geplakt op mijn profiel.


goedendag,

 

Bij mij exact hetzelfde, kadootje gekozen en geen bevestigingsmail gekregen, dus ook nog steeds niets over mijn gekozen kadootje!


Beste,

 

Ook ik heb deze mail gekregen en een kado uitgekozen. Geen mail terug gekregen. Graag een reactie hierop.

Groet,

Maurits


@Jijih, dank je! We hebben het Pluspakket voor je geactiveerd :)

 

@Jones7, @Motjem, welkom! We gaan hier voor jullie ook even naar kijken. Ik heb dan van jullie ook wat info nodig. Vul je forumprofiel in (naam, adres, klantnummer) en vermeld in het veld ‘persoonlijke opmerking’het volgende:

  • Het e-mailadres waarop je deze mail kreeg
  • De URL van de mail, die vind je als volgt:
    • Open de mail en klik rechtsboven op ‘Bekijk in browser’
    • Er opent een browservenster, in de adresbalk staat de URL die begint met marketing.kpn.com gevolgd door een heleboel tekst. Die hele link hebben we nodig.

Reageer hier weer als je het profiel hebt ingevuld, en geef dan ook even aan welke keus je gemaakt had, dan gaan we dit voor jullie ook regelen.


profiel ingevuld en de keuze is het pluspakket


Dank @Jones7 . Ik heb je gegevens doorgestuurd. 


Profiel is ingevuld en de kadokeuze was het Pluspakket voor 3 maanden.

Groet,

Maurits


Bedankt voor je gegevens Maurits, ik heb het doorgegeven!


ook voor mij geld hetzelfde, keuze doorgegeven (pluspakket 3 mnd) via mail ontvangen op 26-08-2020, echter ook geen bevestiging daarvan gekregen.. reeds ook eea ingevuld in mijn profiel.


Dankjewel Tommie, Ik heb dit ook voor jou doorgezet.


Goedenavond, ook ik heb de mail gehad en gekozen voor 3 maanden pluspakket. Ook geen bevestiging gehad.

Groet,

Manuela Derhaag


@ManuelaD Ik heb het voor je aangevraagd. Bedankt dat je je gegevens hebt ingevuld!


Hallo Lisa, bedankt voor het aanvragen. Hoe lang duurt het totdat het geregeld is?

Mvg Manuela


Hi Manuela, dit is net voor je aangezet en zal binnen enkele uren actief zijn.


Reageer