Skip to main content

hallo, ik hoop dat met dit bericht eindelijk een oplossing komt op de waardeloze (klanten)service van kpn! 1 maand geleden voor het eerst telefonisch contact gehad met de klanten service omdat ik mijn mobile abonnement mocht verlengen en wij ook best veel betalen voor internet&tv (van kpn) en ik wilde weten wat de mogelijkheden waren. klantenservice was zwaar kort af omdat mijn mobiel abonnement van telfort was ik maar terug moest bellen als ze echt over waren. ik ben een week later naar de kpn winkel gegaan om meer info te krijgen aan mogelijk heden telefoons. ze hadden niets te doen ik was de enige binnen maar toch wisten ze me niet snel genoeg die winkel uit te krijgen! toen telfort echt kpn was had ik het wel gezien en tevens ook bij een andere provider veel goedkopere aanbieding maar door een stomme fout van mezelf moest ik toch weer contact opnemen met de kpn klantenservice. die wilde ons natuurlijk niet zo maar laten gaan. 3 uur later zouden we uiteindelijk 7,50 euro pm goedkoper uit zijn mbt tv en internet. mobiel wilde ik onder de bkr uitblijven maar niet meer dan 100 euro bij betalen dat zou geregeld zijn, niet dus! hele feest ging niet door. verder zouden we voor tv en internet een email ontvangen waarin we het nog moesten bevestigen (aangezien dat op mijn partners naam staat) nooit een mail ontvangen dus ook niet geaccepteerd. krijgen we een week later wel een pakket van kpn opgestuurd natuurlijk niet aangenomen. heb ik even op mijn kpn gekeken zie ik dat ze daar ook gewoon nieuw contract hebben ingezet terwijl ik 2x een annulerings-formulier heb opgestuurd ondanks er niets viel te annuleren. weer gebeld met kpn en wat krijg je dan te horen sorry is een systeem fout en kunt u niets aan doen maar bent u wel de dupe van over 3 dagen is het opgelost en krijgt u een mail. we zijn nu die 3 dagen verder enige wat ik heb ontvangen is zn standaard sms dat we willen overstappen en dat kan volgende maand pas! ik ga niet betalen voor afgelopen maand of volgende maand (mochten we daar nog een rekening van krijgen) jullie fout dus niet ons probleem. de groeten kpn!        

Hey @stephmaikelenlady, welkom op het KPN forum. Dat is een heel relaas. Jammer om te lezen dat er via de klantenservice en winkel niet de aandacht aan jou is geschonken die je als klant mag verwachten. Ook is er op een aantal vlakken een miscommunicatie is ontstaan :sweat:  Balen!

Als ik het slotbericht goed begrijp is de annulering verwerkt. Kan ik nog iets voor je betekenen, of wilde je alleen even je verhaal hier kwijt? ;)


Hoi @stephmaikelenlady, ik heb geen bericht meer van je gehad. Ik ga er vanuit dat je even je frustratie hier van je af wilde schrijven. Daarmee sluit ik je topic. Mochten er wel onbeantwoorde vragen zijn, laat het me weten. Ik help je graag verder :)


Nou het is nog niet opgelost aangezien kpn als nog rekening blijft sturen. Hopelijk blijft het bij deze ene maand, kunnen we het verder er bij laten en zijn we daarna van kpn af want we zijn er helemaal klaar mee! 


Jammer om te lezen dat je ons gaat verlaten, @stephmaikelenlady :disappointed_relieved: Dat vinden we nooit leuk om te horen. Als je nog hulp nodig hebt, laat het ons weten. We staan voor je klaar.  


Reageer