Vanaf 1 november zijn wij bezig om ons abonnement te wijzigen.
Achteraf gezien, heb ik hier ontzettend spijt van. We wilden er op vooruit gaan. Maar puntje bij paaltje zouden we 1 euro duurder uit zijn. Maar dan wel met sneller internet,wat mijn man graag wilde.
Maar alle opties die wij hadden zouden hierbij inzitten ( videoland, pluspakket, spotify, onderling bellen, 2 boxen, en GEEN vaste telefonie meer).
Wij kwamen erachter dat spotify niet mee was gegaan. Vanaf 23 december ben ik bezig om dit in orde te maken. Er is van alles gezegd. Maar telkens bij de bevestigingsmail klopt het, maar als ik daarna de officiele overeenkomst inzie, staan de gekregen kortingen hier niet in. Of er mist iets, of er is iets bij (zoals nu weer de vaste telefonie).
Elke keer wordt er gezegd, ja we nemen het stap voor stap door. En dan klopt er wat er gezegd wordt.
Maar als ik de overeenkomst krijg, staat er toch weer iets anders in.
Ik ben er zo klaar mee dat er elke keer iets beloofd wordt, maar puntje bij paaltje er telkens iets mis gaat.
Jarenlang klant, zolang we niets aan het abonnement gewijzigd hadden, was er geen probleem. Nu elke keer iets mis.
IK BEN ER KLAAR MEE. Waar gaat het telkens toch fout binnen jullie organisatie?