Skip to main content

Goedemiddag,

een weekje geleden is er een man bij mij aan de deur geweest terwijl ik ziek thuis was om glasvezel bij mij aan te bieden. Ik was nog in ochtendjas en hondsberoerd en zei dat ik geen interesse had (ondertussen al 3 keer iemand binnen een jaar geweest). Maar hij bleef maar doorgaan en ik had de deur al bijna dicht en dacht echt dat net als bij films hij de voet tussen de deur ging zetten maar dat gebeurde gelukkig nog net niet. 

Hallo @Ronnie Bal net als Ziggo zal KPN nooit toegeven dat een andere partij zulke verkooppraktijken erop na houdt. In de realiteit komt het echter toch (veel te) vaak voor.

Zolang providers blijven betalen per aangeleverde klant, zal zo’n verkoopdienst alles inzetten om maar klanten te scoren.


Hi en welkom in onze community @Ronnie Bal.

Ik hoop dat je intussen weer helemaal beter bent! Niet fijn dat je ervaring met de verkoper aan de deur niet goed was, goed dat je het ons laat weten. Op welke datum is dit gebeurd? En vul je je profiel in met jouw naam en adresgegevens? Op die manier kan ik het signaal voor je doorgeven ter verbetering.


10, 11, 14, 15 of 16 oktober. Die dagen was ik thuis.  Het gaat ondertussen al veel beter,  thanks for asking. Ik zal mijn profiel nog vullen.  Mijn adres heb ik nu daar aangevuld


Reageer