Skip to main content

Beste ,

graag wil ik hier mijn beklag doen over een medewerker die bij jullie in dienst is. 
Deze mevrouw kan misschien wat worden bij geleerd als het gaat om communicatie en privacy. 
(naam KPN Medewerker) vind het maar normaal dat iemand mijn gegevens gebruikt en ik maar anders naar de politie moet gaan! Het gesprek kunnen jullie vast goed terug halen het begon om 17:04 graag hoor ik wat jullie hier van vinden!! 
 

Gr Erik

Ik denk dat die medewerker van KPN niet zo blij is dat haar privegegevens hier op een openbaar forum vermeld worden. Het is ook tegen de huisregels van het forum dus ik verwacht dat ze binnenkort wel weggehaald worden door een moderator van KPN.

Eigenlijk wel apart dat jij het wilt hebben over de privacy van gegevens terwijl je zelf blijkbaar niet veel op hebt met de privacy van de gegevens van derden.


Nee precies, gelukkig heb jij ook niet gesprek aan de telefoon gevolgd. Hierbij liet ze duidelijk weten dat privacy niet heel belangrijk is in haar beleving. 
Jij zal het niet druk hebben of het een leuke hobby vinden aangezien je hierop reageert, maar ieder zijn ding. 
ik zet het op de forum aangezien dit het meest makkelijk is (gebruiksvriendelijk)en hierop gereageerd word door KPN. 


Welkom op het forum @Erikb101. Vervelend dat het je er deze ervaring aan hebt overgehouden. Als je officieel een klacht wilt indienen dan kan dat via de website. Wel wil ik  je daarbij aangeven dat de collega in de gegeven informatie gelijk heeft. We hebben strenge regels omtrent privacy om te voorkomen dat je informatie naar partijen gaan die daar geen toegang toe mogen hebben. Mocht iemand toch je gegevens gebruiken dan is dat een zaak voor de politie. Die kunnen je daar dan verder bij helpen.


Klacht medewerkster helpdesk. Ik zit al 2 weren zonder diensten van kpn. Vervolgens zou ik gebeld worden door helpdesk kpn, wat niet gebeurde. Dus ik bel zelf, maak met de deze mevrouw afspraak monteur netwerk. Vraag om bevestiging email die ik niet krijg. Maar wel email om zo snel mogelijk afspraak te plannen met monteur. Dus ik bel terug naar helpdesk kpn met de vraag waarom ik email krijg plan afspraak monteur als deze net is gemaakt. Vervolgens hoor ik dat ze de afspraak zelf hebben verzet zonder mij in te lichten. Want ja ik ga tenslotte van de afspraak afgelopen maandag uit. Maar goed afgelopen vrijdag af gewacht, afgelopen maandag afgewacht. Geen monteur en weer geen communicatie van jullie helpdesk want ze bellen me niet. Dus ik afgelopen maandag weer bellen, met de vraag waar de monteur netwerk glasvezel blijft. Hebben ze weer de afspraak verzet weer zonder mij in te lichten. Nu heb ik jullie diensten kpn thuis opgezegd. Ik Raad ik iedereen af kpn te nemen


Beste kpn

Ik heb net t meest respectloze en onbeschofte gesprek gehad met een van jullie klantenservice medewerkers. 
Het was een jonge jongen aan de telefoon van buitenlandse afkomst ( weet zijn naam niet meer) was erg respectloos en heel onbeschoft. Had duidelijk geen idee waar die mee bezig was want hij kon mijn simpele vragen niet beantwoorden en uiteindelijk hangt hij midden gesprek de telefoon op. Nog nooit mee gemaakt dit 

Mvg 

Saloua El Naggar 


Beste kpn

Ik heb net t meest respectloze en onbeschofte gesprek gehad met een van jullie klantenservice medewerkers. 
Het was een jonge jongen aan de telefoon van buitenlandse afkomst ( weet zijn naam niet meer) was erg respectloos en heel onbeschoft. Had duidelijk geen idee waar die mee bezig was want hij kon mijn simpele vragen niet beantwoorden en uiteindelijk hangt hij midden gesprek de telefoon op. Nog nooit mee gemaakt dit 

Mvg 

Saloua El Naggar 

Consuwijzer kun je terecht voor hulp