Skip to main content

Na het invullen van mijn klantnummer bij het ophalen van kadobon wordt deze rood alsof het niet juist is. Klantnummer is van factuur overgenomen. Hierdoor kan ik ook de kadobon niet ophalen. Wat nu te doen?

Probeer eens een 0 ervoor te zetten. 


Ik heb voor mijn 10 cijferige klantnummer een extra 0 gezet, maar dat heeft geen nut gehad. Helaas.

Dank  voor het meedenken.


Hoi @Jajosy, welkom op ons forum!
Het gaat om het cadeau uit het onderstaande topic neem ik aan?

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hallo Thomas,

Ik heb mijn profiel bijgewerkt.


Bedankt voor je gegevens @Jajosy, ik zie dat je nog maar recent klant bij ons bent! Allereerst welkom natuurlijk!
Helaas is dat ook de reden dat je klantnummer er niet door komt bij deze actie. De codes zijn gekoppeld aan klantnummers voordat jij klant bij ons was. Helaas kan ik geen nieuwe codes aanmaken.

Bij het volgende cadeautje moet dit geen probleem meer zijn!

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte van kadootjes

Ga naar kpn.com/kadootje en selecteer →  'Blijf op de hoogte' om onze mails te ontvangen, waaronder de nieuwsbrief. Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.


Hallo Thomas,  dank voor je antwoord. We wachten dan de volgende af. Hoewel ik het wel vreemd vind dat dit zo werkt terwijl de actie tot en met mei duurt.  Maar goed is niet anders. Wat mij betreft is hiermee dit issue voor nu voldoende beantwoord