Skip to main content

Hallo,

wij gebruiken al een tijdje kpn compleet, zonder spotify. Als we spotify premium hierbij toevoegen, kan dit dan metde 5 euro entertainmentskorting bij, die jullie aanbieden bij Hussel?

ik hoor graag jullie antwoord!

Hoi @Har1104
Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zag dat jullie nog een ouder pakket hebben. Bij het pakket (en de bijbehorende voordelen) kun je kiezen voor het Pluspakket of ESPN gratis. 
Voor de entertainmentkorting zal jullie pakket moeten worden omgezet naar een Husselpakket. Met een Husselpakket heb je niet meer gratis het pluspakket of ESPN, maar in plaats daarvan €5,- entertainmentkorting wat je inderdaad zou kunnen gebruiken voor Spotify premium of Family via ons. Ik kan hier nog hele verhalen gaan uittypen voor je, maar het handigste is als je telefonisch contact met ons zou opnemen via 0800-0402. Mijn collega kan je dan alle ins en outs vertellen van een eventuele wijziging naar een Husselpakket (en het indien gewenst ook aanpassen voor jullie)

Ga je hier verder zo uitkomen?


Bedankt voor de uitleg. Ik zal alles nog eens bekijken samen met betrokkenen en het eventueel overwegen, en zonodig het verder regelen via telefonisch contact!

Vriendelijke groet