Skip to main content

Ik heb een hustle abonnement genomen en is nu Spotify Premiun niet meer gratis?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Ik bedoelde natuurlijk Hussel

 


Ik heb een Hussel abonnement genomen en is nu Spotify Premium niet meer gratis?

Bij Hussel zit geen gratis Spotify Premium meer bij. Als je daar toch gebruik van wilt maken, kan je dit aanvragen en ga je €8,99 extra per maand betalen. 


En straks vanaf april € 9,99. Want het word 1 euro duurder. 


Bedankt voor je reactie.

Belachelijk eigenlijk dat je ineens moet betalen voor Spotify Premium. Ik heb nu Spotify met om de paar platen advertenties van ongeveer 2 minuten.

Het is soms irritant maar ik ga niet voor Spotify betalen.


Alles word duurder, Spotify ook.


Alles word duurder, Spotify ook.


Dat is denk ik niet het issue hier. Ik vermoed dat @Isaselina2014 niet op de hoogte is (gebracht?) dat Spotify in de nieuwe abonnementsvormen niet meer gratis is. Dat is jammer, maar niet meer terug te draaien. Als je eenmaal op Hussel zit kun je (helaas) niet meer terug naar het oude.


Goedemorgen @Isaselina2014, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

KPN Hussel heeft inderdaad geen Spotify Premium meer inbegrepen.. Dat is ook niet meer terug te draaien. Bij de wijziging is het wel zichtbaar, in het overzicht en bevestiging zie je altijd wat je had en wat je nu gaat afnemen. 

Misschien heeft iemand in je omgeving Spotify Family (tot 6 Premium accounts) en kan je hierbij aansluiten voor en wat lager tarief. Spotify heeft wel een regel wat betreft het adres.


Bedankt voor de terugkoppeling Susan,Ik had KPN intussen ook gebeld omdat op mijn eerste rekening van mijn Hussel abonnement stond dat Spotify Premium gratis was!. Er werd gezegd dat dit niet juist was omdat op de factuur een gedeelte van mijn oude abonnement werd gecrediteerd. Ik zei nog dit is heel verwarrend en dat gaf de dame ook wel toe. Ik neem de reclame tussendoor maar voor lief of is er een ander bedrijf als Spotify die muziek gratis aanbied?


Tegenwoordig niet echt helaas.. Ze moeten er uiteindelijk ook aan verdienen en de artiesten ook. In ieder geval fijn dat het duidelijk geworden is!


Reageer