Skip to main content

ik heb een gratis spotify account omdat ik een kpncompleet abonnement heb. Wat gaat me een spotifyfamilyaccount extra per maand kosten als ik dit wil omzetten? 

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt. 

ik heb een gratis spotify account omdat ik een kpncompleet abonnement heb. Wat gaat me een spotifyfamilyaccount extra per maand kosten als ik dit wil omzetten? 

Hallo @Jantje-van-leiden,

De upgrade naar family gaat €14,99 per maand kosten.  Aangezien er een verplichte overstap van alles in 1 nodig is naar hussel. Het voordeel Spotify maakt overigens geen deel uit van Compleet maar van Alles in 1 pakketten van voor 2017.  Zodoende dat bij een overstap naar hussel het voordeel komt te vervallen.


U kunt naar KPN.com gaan en daar met de postcode check nakijken wat een husselpakket u gaat kosten. Alle dienst apart kosten geld en hierdoor ziet u wat het verschil met u huidige contract is. Let op, bij afnemen mobiel vervallen de huidige kortingen en extra's maar krijg u bij Hussel deze op een andere manier terug.


Beste @Jantje-van-leiden, goede vraag! Ben je geholpen met de adviezen hierboven? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 


wij hebben alles in 1 abb dus met Spotify premium.

Wij willen Spotify family. 

Wij gaan dus dan betalen voor een normaal Spotify family abb en zijn doordat kpn het alles in 1 abb dan gelijk weg streept het finacieel voordeel van Spotify premium kwijt. Of wordt alleen het verschil in rekening gebracht?

Heel opmerkelijk en dus niet in voordeel van de bestaande klanten. Is het alles in 1 soms te duur geworden voor kpn? 


Beste @Gernatasch, welkom! Goede vraag. Bij Alles-in-1 zit Spotify Premium inderdaad bij de kosten van het abonnement inbegrepen. Mocht je Spotify Family willen afnemen kan je dit óf bij Spotify zelf afnemen óf overstappen naar KPN Hussel en daar dan Spotify Family bij nemen. Dit kan niet bij Alles-in-1 helaas. Het is trouwens zeker mogelijk dat het in je voordeel is om toch over te stappen naar Hussel. Dat ligt er helemaal aan welke extra opties je daadwerkelijk gebruikt. Bij Hussel betaal je alleen voor wat je gebruikt.