Skip to main content

Sinds april heb ik geen Thuis abonnement meer en alleen mobiel. Ik heb echter nog steeds Spotify Premium. Eerder met de klantenservice contact gehad en die verwijzen naar Spotify. Spotify zegt - ga lekker naar KPN want daar heb je een overeenkomst meeĀ šŸ˜€

Ik zie bij zowel mobiel als thuis (tot en met april) in mijn facturen (al geruime tijd) niet de afschrijving voor Spotify terug. Vind ik op zich primaĀ šŸ˜ maar volgens mij gaat er iets mis.

Hoe krijg ik de Spotify Premium bij KPN gecanceld? Ik neem aan dat er geen financiƫle afrekening meer zal plaatsvinden voor de afgelopen maanden.

Hoi @ChellensĀ en welkom hier op het forum :)
Je hoeft je sowieso geen zorgen te maken dat er achteraf een financiĆ«le afrekening plaatsvindt , dat kan ik je garanderen en je daarmee hopelijk ook geruststellen! Het komt wel eens voor dat het Spotify abonnement een tijdje actief blijft nadat het abonnement is stopgezet. Waarschijnlijk was Spotify Premium onderdeel van je Alles in Standaard (of Premium) abonnement. Mocht je willen, dan kan ik kijken of ik het voor je stop kan zetten maar je kunt het ook nog even afwachten 😉 Laat het me maar weten!


Hoi Jan,

Ā 

dank voor je antwoord. Ik heb even teruggezocht maar zie eigenlijk nergens het bedrag terug het afgelopen jaar. Ā Dus ik weet niet of het gekoppeld is aan mijn mobiele abonnement of aan thuis.

als je het zou willen proberen stop te zetten dan graag! Bedankt


Yes, zou je in dat geval je forumprofiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan @ChellensĀ ? Dan kan ik vanuit daar je klantdossier erbij pakken en kijken hoe of wat!


Hoi Jan, mijn profiel is bijgewerkt. Bedankt voor je hulp.


Hoi Jan, mijn profiel is bijgewerkt. Bedankt voor je hulp.

Dankjewel, zou je ook het huisnummer nog toe willen voegen? Alvast bedankt :)Ā 


Natuurlijk. Al is dit wel mijn nieuwe adres dus niet waar ik het thuis abonnement heb gehad


Natuurlijk. Al is dit wel mijn nieuwe adres dus niet waar ik het thuis abonnement heb gehad

Geen probleem, ik zag nu ook je klantnummer van je mobiele abonnement en daar zit geen Spotify Premium bij. Ook zie ik het oude thuis abonnement en daar zat ook geen Spotify bij toen dit abonnement werd beĆ«indigd. Ik kan je dan ook garanderen dat je achteraf geen rekening o.i.d. zult ontvangen @ChellensĀ :) Hopelijk heb ik je hiermee gerust kunnen stellen!