Skip to main content

Ls,

Wanneer ik KPN Cloud wil installeren krijg ik de melding : De configuratiegegevens voor dit product zijn beschadigd.

Wie weet wat er loos is?

met vriendelijke groet,

Henknan

Ā 

Voor de duidelijkheid: Het betreft installeren op PC (windows 10) .


Daar ik bestanden in de KPN Cloud App aan het exporteren ben wil ik graag weten hoe ik Zip bestanden kan exporteren, daar dit anders werktĀ  ( zie bv. geen "delen" symbool.

Ā 

Ā 


Zip bestanden exporteren is gelukt.

Het probleem in mijn eerste vraag is zeker moeilijker te verhelpen ?


Hoi @Henknan, we helpen je hier graag op weg! Door drukte rondom de vakantieperiode zijn we iets minder snel bij je topic dan gewoonlijk.

Ik lees dat je al wel verder gekomen bent met de ZIP bestanden, maar dat je nog vastloopt op het installeren van KPN Cloud op jouw Windows pc. In ons Kennisbank artikel over KPN Cloud vind je stap voor stap hoe je KPN Cloud kan installeren. Lukt het als je die stappen volgt? Zo niet, laat je dan precies weten bij welke stap je vastloopt? Dat maakt het zowel voor mij als voor andere forumgebruikers gemakkelijker om met je mee te denken.


Hoi Alexandra,

Wanneer ikĀ  via webmail (Sluit uw apparaat aan - windows pc-Kpn cloud voor windows )Ā  en ik klik op het programma krijg ik de melding :

De configuratiegegevens voor dit product zijn beschadigd.

Henknan


@HenknanĀ Het lijkt mij Ć³f iets dat met het downloaden niet goed gaat, of anders dat jouw pc het programma op de een of andere manier niet wil installeren. Ik heb het met een collega getest en daar ging het wel goed.

Als je die laatste stap aanklikt ā€˜KPN Cloud voor Windows', begint de download van het programma dan wel? Zo niet, dan kan je het eerst testen met een andere internetbrowser (bijvoorbeeld Google Chrome).Ā 

Als de download ook niet begint, dan raad ik je aan om de installatie eens te testen op een ander apparaat. Je kunt in dat geval ook hulp vragen bij bijvoorbeeld een computerwinkel.Ā 


Het downloaden gaat fantastisch , het probleem is het installeren.

Via chromeĀ  en Edge krijg ik hetzelfde resultaat, wel downloaden , niet installeren.

Over enige tijd zal ik deĀ  pc op een "schone installatie" verblijden.

Hartelijk dank voor de medewerking.

Henknan


Het downloaden gaat fantastisch , het probleem is het installeren.

Via chromeĀ  en Edge krijg ik hetzelfde resultaat, wel downloaden , niet installeren.

Over enige tijd zal ik deĀ  pc op een "schone installatie" verblijden.

Hartelijk dank voor de medewerking.

Henknan

@HenknanĀ Oke, dat was dan een goede poging! Ik ga er vanuit dat 't straks goed gaat op de schone installatieĀ šŸ˜Š Graag gedaan en als je vragen hebt, laat het dan gerust hier weten.


Hoi Alexandra,

Eureka,

Schone installatie en daarna probleemloos KPN Cloud .

Ā 


@HenknanĀ Super!Ā šŸŽ‰ Fijn om te horen en dank voor de terugkoppeling.