Skip to main content

In mijn KPN Cloud-app op mijn iPhone mis ik een aantal bestanden, die wél in de KPN Cload-directory op mijn PC voorkomen.

Heb de afgelopen dagen al uren met de Helpdesk gebeld en ook in de KPN-winkel, waar ik naar verwezen werd, kon men mij niet helpen en verwees mij terug naar de Klantenservice…

Uiteindelijk, na ruggenspraak, deed men mij de suggestie om mijn ‘uitdaging’ met dit forum te delen.

Wie kan mij helpen?

 

In de bijlage enkele afbeeldingen, die het manco verduidelijken.

Zowel in de directory Documenten\P1meter op de Locale-PC als in dezelfde directory op KPN Cloud staan komen de bestanden p1metingen_2301.txt en p1metingen_2302.txt voor.

Echter niet in de KPN Cloud-app op de iPhone.

 

 

 

Hoi @Aad Tervoort, welkom hier. 

Deze herken ik ook zo niet, maar we gaan eens op onderzoek. 

Beide zijn ingelogd met hetzelfde e-mailadres toch? 

Ook al eens uitgelogd en opnieuw aangemeld? Blijft het verschil dan?

 


'*******@planet.nl’ is het hoofd-email-adres, '********@planet.nl’ is daar een alias van.

Op het startscherm van de KPN Cloud-app staat ‘********@planet.nl’ vermeld. Zie afbeelding.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Uiteraard uitgelogd, opnieuw ingelogd; KPN Cloud-directory op PC verwijderd en opnieuw aangemaakt en opnieuw gesynchroniseerd; KPB Cloud-app meerder malen van iPhone verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. En alle mogelijke combinaties daarvan.

Ook heb ik zeer onlangs ontdekt dat enkele mails in mijn Postvak In op de iPhone ontbreken, terwijl ik die wel op mijn PC en mijn KPNMail-omgeving (onder beide email-adressen) terug te vinden zijn. Bijkomend probleem/uitdaging? Misschien gerelateerd? 


Dat laatste kan wel eens een tekortkoming zijn van Apple mail app. Ik ervaar dat zelf ook dat ik wel eens mails mis. Terwijl deze nog wel in mijn Gmail of Hotmail staan. Synchronisatie lijkt niet helemaal goed te gaan. 

Ditzelfde lijkt een beetje het geval bij KPN Cloud. Heb je nog een ander apparaat? Gaat het daarop wel goed?