Skip to main content

Beste, ik heb KPN compleet en maak gebruik van de spotify app op telefoon

Echter sinds kort kon ik hem niet meer activeren en moest een nieuw account aanmaken, echter krijg nu alleen de gratis versie en niet de Premium!

Wat gaat hier mis?

Hi @Harrie claassens, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Als je bij jouw abonnement Spotify Premium afneemt, dan heb je een activatiecode gekregen. Met deze code kun je dan een Spotify Premium account activeren. Dit hoef je ook maar 1 keer te doen. Daarna kun je met dit account overal inloggen op Spotify. Mocht je de inloggegevens hiervan niet meer weten, dan kun je deze via Spotify opvragen. Voer je Spotify gebruikersnaam of e-mailadres in waarmee je Spotify hebt geregistreerd. Je krijgt dan een e-mail met instructies en jouw gebruikersnaam. Als je deze stappen hebt doorlopen, dan kun je met jouw gebruikersnaam en wachtwoord inloggen bij Spotify en kun je weer ongestoord naar muziek luisteren. Laat je weten of het gelukt is? Mocht dit niet lukken, zou je dan jouw profiel volledig in kunnen vullen? Dan kijk ik het voor je na.


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer