Skip to main content

Begin deze maand heeft kpn een deal gesloten met Xbox dat we de gamepass kunnen krijgen bij kpn is daar al meer over bekend
het betreffende artikel staat hier 

https://www.kpn.com/beleef/blog/online-gamen-microsoft-kpn.htm

Oei. Wat is die avatar fout hier…! :see_no_evil:


Oei. Wat is die avatar fout hier…! :see_no_evil:

Dat klopt dat is ook expres zo gedaan,

Had eerst een mooi kpn logo maar kreeg een privé bericht van een mod of ik die wou verwijderen als ik kpn niet mag supporten en een flauw bericht krijg ja dan ga ik ook flauw doen 


Had eerst een mooi kpn logo

@Mike2165 . Dat is volgens de forum regels ook niet toegestaan. Aangezien de mods een kpn logo gebruiken.
Dat snap je toch wel?

Uit de huisregels:

Je gaat ermee akkoord om geen informatie, foto’s, handelsmerken/namen/ logo's of andere informatie op te nemen in je profiel of handtekening die ongepast, aanstootgevend zijn, of in strijd zijn met de privacyrechten of intellectuele eigendomsrechten van KPN, van de aan KPN verbonden ondernemingen of van een derde partij.

Dus wie/is was er nou flauw? Oh ja, volgens deze regels mag dat Ziggo logo dus ook niet.


Flauww @Mike2165! Als jij je logo aanpast naar iets leuks, vraag ik het voor je na:smirk:. Chantage(!!). Nee, flauwekul. Ik wilde het voor je navragen, maar weet het antwoord al. De datum is nog niet bekend. Er wordt nog overleg over gevoerd. Zodra er meer bekend is wordt dit op de site gedeeld.

 

Een andere avatar wordt trouwens gewaardeerd. Een leuke foto van je huisdier of mooiste kamerplant bijvoorbeeld. Laten we het neutraal houden:blush:.


Het is niet aan jou om mij er op aan te wijzen en daarbij was het niet eens een antwoord op het topic dus je komt naar dit topic om even te zeiken over een avatar maar even voor de duidelijkheid ik had die avatar al een jaar of 6 nooit iets over gezegd dus ja kwam over als lullig maar ben jou verder geen tekst en uitleg schuldig 

en @Lisa wat bedoel je met chantage volgens mij heb ik dat woord nooit gebruikt weet niet hoe je daar bijkomt 

zo word je lekker door klant en kpn medewerker aangevallen en waar gaat het om een avatar 


Het was een grapje @Mike2165. Afijn, volgens mij heeft mijn collega duidelijk aangegeven waarom we hier nu strenger op zijn. Ook geef ik antwoord op je vraag. Nee, er is niets meer bekend dan in het artikel staat. Zodra er meer bekend is delen we dit op de site.