Skip to main content

Ik wil mijn spotify activeren maar kpn herkent email of 06 niet 

Bij het code opvragen voor activeren geeft ie dus aan dat 06 of email niet herkend wordt maar deze staan gewoon in mijn kpn. 

Klantnummer

 


Hoi @Gerard. 65 . Welkom op het forum.

Als ik jouw spotify account op zoek zie ik dat die in 2017 al is geactiveerd. Als ik je nu een nieuwe code ga sturen, springt je oude account weer terug naar de free version. Wil je dat? 


Ja graag want dat andere account is van vrouw die is twee jaar geleden overleden . Groet Gerard


Hoi @Gerard. 65 . Welkom op het forum.

Als ik jouw spotify account op zoek zie ik dat die in 2017 al is geactiveerd. Als ik je nu een nieuwe code ga sturen, springt je oude account weer terug naar de free version. Wil je dat? 

Ja graag want dat andere account is van mijn vrouw die is twee jaar geleden overleden . Groet Gerard


Hoi @Gerard. 65 . Welkom op het forum.

Als ik jouw spotify account op zoek zie ik dat die in 2017 al is geactiveerd. Als ik je nu een nieuwe code ga sturen, springt je oude account weer terug naar de free version. Wil je dat? 

@Erwin_ Ja graag want dat andere account is van mijn vrouw die is twee jaar geleden overleden . Groet Gerard

 


Ik begrijp het. Ik heb een nieuwe code naar je hotmail adres gestuurd. Controleer voor de zekerheid ook even de spam map.

 


Ik begrijp het. Ik heb een nieuwe code naar je hotmail adres gestuurd. Controleer voor de zekerheid ook even de spam map.

 

@Erwin_ bedankt het is gelukt! 


Fijn! Geniet van je muziek.


hallo erwin,

 

ik heb het zelfde probleem. kunt u mij hiermee helpen


@Ben.P : kun jij je profiel aanvullen en mij dan hier een seintje geven?


@Erwin_ heb mijn profiel aangepast

 


@Erwin_  ik heb van mijn spotify inlog gegevens gewijzigd maar nu ben ik dat kwijt en zie ik tot mijn verbazing dat ik nu alleen nog een FREE account hebt terwijl ik klant ben bij KPN incl Spotify premium. hoe kan dit worden herstel? 

 

Ben.P


@Ben.P Ik heb een nieuwe activatiecode naar je icloud e-mail adres gestuurd. 


@Erwin_  Ik zie wel steeds een melding van Forum KPN in mijn mail maar ik heb de activatiecode nog ontvangen. Mag ik vragen naar welk adres u dit heeft gestuurd?


@Erwin_ 

Het is gelukt, heel blij mee.

Dankjewel 

Ben P


Super!