Ik wil mijn spotify activeren maar kpn herkent email of 06 nietÂ
Bij het code opvragen voor activeren geeft ie dus aan dat 06 of email niet herkend wordt maar deze staan gewoon in mijn kpn.Â
Klantnummer
Â
Hoi
Als ik jouw spotify account op zoek zie ik dat die in 2017 al is geactiveerd. Als ik je nu een nieuwe code ga sturen, springt je oude account weer terug naar de free version. Wil je dat?Â
Ja graag want dat andere account is van vrouw die is twee jaar geleden overleden . Groet Gerard
HoiÂ
Als ik jouw spotify account op zoek zie ik dat die in 2017 al is geactiveerd. Als ik je nu een nieuwe code ga sturen, springt je oude account weer terug naar de free version. Wil je dat?Â
Ja graag want dat andere account is van mijn vrouw die is twee jaar geleden overleden . Groet Gerard
HoiÂ
Â
Ik begrijp het. Ik heb een nieuwe code naar je hotmail adres gestuurd. Controleer voor de zekerheid ook even de spam map.
Â
Ik begrijp het. Ik heb een nieuwe code naar je hotmail adres gestuurd. Controleer voor de zekerheid ook even de spam map.
Â
Fijn! Geniet van je muziek.
hallo erwin,
Â
ik heb het zelfde probleem. kunt u mij hiermee helpen
Â
Â
Ben.P
Het is gelukt, heel blij mee.
DankjewelÂ
Ben P
Super!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.