Skip to main content

Mijn Windows surface pro wil geen verbinding maken met de gratis KPN hotspot van het Jeroen Bosch Ziekenhuis  (JBZ). Eerder heeft deze het wel gedaan en op m'n telefoon/tablet doet deze het ook. Hotspots op andere plaatsen geven geen probleem. Ik zie de verbinding staan bij WIFI, maar hij wilt of niet verbinden (dat meestal wel)  of ik kan niet inloggen. Dit scherm komt niet naar voren op de browser en als ik de juiste site zelf typ, geeft deze aan dat er geen verbinding is terwijl dit dan wel het geval is. Ik heb eerder gebeld naar kpn hotspot, maar die konden mij niet helpen of ik werd steeds doorverbonden en dan was de verbinding weer weg na 20 minuten wachten. Wie kan mij verder helpen?

Hallo @Renate de Waal , wat vaak helpt is de betreffende verbinding op je toestel ‘vergeten’, toestel opnieuw opstarten en opnieuw proberen.

Anders met systeembeheer ziekenhuis contact opnemen, soms staat er een instelling niet helemaal lekker.

 

 


Hallo @Renate de Waal , wat vaak helpt is de betreffende verbinding op je toestel ‘vergeten’, toestel opnieuw opstarten en opnieuw proberen.

Anders met systeembeheer ziekenhuis contact opnemen, soms staat er een instelling niet helemaal lekker.

 

 

Hoi @JanD dit heb ik al geprobeerd. Verder wordt je alleen verwezen naar het algemene nummer voor KPN hotspots. Het ZKH staat daarbuiten. Na 25 minuten in de wacht te hebben gestaan, eindelijk iemand aan de telefoon gekregen. Die gaf een aantal standaard ‘oplossingen’, maar die hielpen niet. Toen ben ik doorverbonden en kwam ik bij de beheerdersservice. Deze man kon/wilde mij niet helpen en ik werd weer doorverbonden. Hierna werd de verbinding verbroken. 

 

Ik heb al naar verschillende instellingen gekeken, maar zie niks geks. Ook vreemd dat deze verbinding het op dezelfde PC eerst zonder problemen het gewoon deed. Ik wacht nog even af om iemand nog de oplossing heeft😉.


Hallo @Renate de Waal loop eens bij een willekeurige AH binnen, die werken ook met KPN, gaat de verbinding daar wèl goed?