Ik heb een mail gekregen dat KPN tussen 11 en 31 december cadeautjes uitdeelt. In deze periode kan je 7 mailtjes krijgen.
Klopt dit of is dit oplichting?
Admin: samengevoegd met het centrale topic
@Drikus110955 , je hebt deze Nieuwsbrief van KPN ontvangen. Deze actie klopt dus.
Zie dit topic voor meer informatie:
mooi gebaar thnx alvast voor deze leuke actie
Hoef geen cadeautjes van KPN. Heb liever een snel werkend tv-menu zoals het hoort
Aangemeld, leuke actie!
Gisteren sms gekregen dat ik 6GB extra krijg voor de maand december maar zie het nog niet bijgeschreven in MijnKPN.
Gelden deze cadeautjes ook voor ex-Telfort klanten?
Ik heb de gratis 5 GB nog niet ontvangen van KPN. Wanneer wordt dit bij geschreven?
*admin: verplaats naar verzameltopic
Ik heb hem er ook niet bij gekregen heb vorige week de sms gekregen van kpn maar zit er nog steeds niet bij na 1 week
*admin: verplaats naar verzameltopic
De bundel zou op de volgende wijze zichtbaar moeten zijn: via MijnKPN onder “Bekijk meer opties” en dan “Alle bundels bekijken”.
Aangemeld, leuke actie!
Gisteren sms gekregen dat ik 6GB extra krijg voor de maand december maar zie het nog niet bijgeschreven in MijnKPN.
Excuus, typfout, bedoel 5GB
Aangemeld, leuke actie!
Excuus, typfout, bedoel 5GB
Ook als oud Telfort klant krijg jij kadootjes van ons. Jeroen heeft al uitgelegd hoe je deze bundel terug kunt vinden in MijnKPN.
Goedemiddag,
Zowel mijn moeder als ik hebben een kpn account met 2 verschillende mail-en huisadressen. Ik kan haar wel aanmelden voor de kado kalender, maar ik krijg de melding dat ik met mijn mailadres en huisadres al ben aangemeld terwijl dat niet gelukt is.
Kunnen jullie checken wat er niet goed gaat?
Mvg
chris
Admin: bericht naar lopend topic verplaatst
Erg leuk Fijne feestdagen allemaal
Hallo @Cris4 , zoals je ook kunt lezen bij het aanmelden kan alleen het emailadres ingevuld worden waar ook de facturen naar toe gaan en als al die verschillende abo's thuis via dat ene emailadres binnen komen kan er dus niet nog een emailadres ingevoerd worden.
Dus alles gaat goed en er gaat niet iets niet goed.
Ik kan me niet aanmelden voor Kado Kalender. Is er een KPNcontactformulier, want ik kon het niet vinden.
Admin: bericht naar lopend topic verplaatst
Hallo @Cris4 ,
Je kunt je hier aanmelden :
https://www.kpn.com/kadootje.htm
Ik krijg bericht bij poging me aan te melden voor de Kado Kalender dat mijn mailadres al is aangemeld.
Dit is niet gebeurd, en ik heb daardoor ook geen bevestigingsmail hierover ontvangen.
Ik krijg bericht bij poging me aan te melden voor de Kado Kalender dat mijn mailadres al is aangemeld.
Dit is niet gebeurd, en ik heb daardoor ook geen bevestigingsmail hierover ontvangen.
Hallo @Klaproosje , er kunnen meerdere diensten binnen 1 huishouden extra GB gehad hebben, maar er kan slechts op 1 mailadres een vervolg aangevraagd worden, dat is het mailadres dat gebruikt wordt om al je diensten te factureren en dat emailadres kan dus maar 1 keer gebruikt worden.
Misschien heeft iemand anders binnen het gezin die aanmelding al gedaan, en vandaar die reactie van KPN nu naar jou toe.
Net aangemeld voor die kado kalender, geen bevestigings mail gehad.
Vandaag een briefje van de KPN gekregen per post.
Wou me aanmelden met de QR maar daar kreeg ik een melding van een duitse site (https://qrco.de/bbq1xaXA) dat deze “Code Campaign has been disabled for some reason”
Toen maar even via de site aangemeld en dat lukte wel en bevestigingsmail ontvangen.
Vraag: Zit er een fout in die QR code??
Ik wil graag mee doen met KPN.com/kadootje maar dat lukt niet
*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Ik wil graag mee doen met KPN.com/kadootje maar dat lukt niet
Waarom niet?
Omdat het gewoon niet lukt !!!!
Hallo @Ellie Mulders
Beter gevraagd dan: krijg je een foutmelding en zo ja welke??
Heb je wel een KPN abonnement op jouw naam staan? Je moet je aanmelden met het e-mailadres waarop je de factuur ontvangt.
@Gegrand lukt het je ook niet je aan te melden via KPN.com/kadootje?
Toen maar even via de site aangemeld en dat lukte wel en bevestigingsmail ontvangen.
Vraag: Zit er een fout in die QR code??
Schreef ik reeds dat het daar wel gelukt was