Dit is de kado kalender van december 2020. Ben je benieuwd naar alle kadootjes van KPN? Bekijk dan onze Kadootjes kalender! Hier vind je een overzicht van alle kadootjes die KPN heeft gegeven en nog gaat geven.
Het einde van het jaar is weer in zicht en dat is het perfecte moment om Kadootjes weg te geven. Tel met ons af naar het nieuwe jaar met de KPN Kado Kalender
Wat zit er in het Kado? Gedurende de decembermaand, kun je verschillende Kadootjes van ons verwachten zoals: gratis films, data, leuke kortingen, winacties en meer. De Kado Kalender van KPN zit dit jaar bomvol met allerlei leuke presentjes om het eind van het jaar net wat specialer te maken. Voor ieder wat wils!
Aanmelden voor KPN Kado Kalender Meld je hier aan voor de: KPN Kado Kalender . Dat kan nog tot uiterlijk 20 december, wees er dus snel bij. Heb je je aangemeld? Top, je ontvangt dan meteen van ons een bevestigingsmail. Voor een aantal Kadootjes heb je je klantnummer nodig zoals vermeld op je factuur. Deze vind je terug via je MijnKPN-account.
Wanneer komen de KPN Kadoos? Op vrijdag 11 december staat het eerste Kadootje voor je klaar: live concert vanuit het Kurhaus van DI-RECT. Van 11 tot en met 31 december ontvang je per e-mail jouw kadootjes. We sturen je in december zeven keer een mailtje, dus hou je inbox goed in de gaten! Zie hieronder de data wanneer je een Kado kunt verwachten:
Nieuwsbrief en sms: Kadootje van KPN Op 3 december kondigen we de Kado Kalender aan in onze nieuwsbrief en sms met daarin een link naar de Kado Kalender. Heb je de nieuwsbrief gemist? Geen zorgen, ook zonder je aan te melden voor de nieuwsbrief mag je meedoen aan de KPN Kado Kalender. Meld je snel aan :)
Heb je een vraag, of wil je laten weten wat je van de Kadoos vindt? Laat hieronder gerust een berichtje achter :)
Bladzijde 10 / 18
Dit is wat ik binnen kreeg een half uurtje terug:
Beste KPN klant,
Onze e-mails om jouw account te bevestigen of om wachtwoord te resetten, hadden de afgelopen dagen wat vertraging. Deze vertraging werd intussen opgelost. Onze excuses voor dit ongemak.
Soms komen onze e-mails ook in spam terecht, kijk dit zeker na om onze e-mails in de toekomst wel gewoon in jouw inbox te ontvangen.
Mocht jouw account nog niet bevestigd zijn, zullen wij dit vandaag of morgen voor jou in orde brengen. Zo kan je ook snel deelnemen aan de winacties. De winacties staan nog open tot en met 31 december, dus je hebt hiervoor nog even tijd. Winnaars zullen willekeurig gekozen worden en op 4 januari bericht ontvangen. Veel succes!
Indien je na het aanvragen van een wachtwoord reset nog geen e-mail kreeg met de resetlink, contacteer ons dan zeker opnieuw. Dan brengen we het voor jou in orde.
Met vriendelijke groeten, Het Seaters Team
Ik wil graag mee doen aan actie “KPN-actiepaktuit.
Voor een cadeau heb ik de toegangscode nodig om me te registreren bij Seaters.
Echter ik ben de aankondiging van de actie kwijt en dus ook de toegangscode.
Hoe kan ik daar alsnog aankomen?
@Neel25 Nee op de IPhone gaat het goed, maat is lastig om iets te downsloaden
Ik heb na 18 December geen mail meer ontvangen van de kpn kado kalender, kan dit klopppen?
Gr,Cram
Ik heb de toegangscode niet gekregen.
Hoi @Cram Je kunt dezelfde mail weer gebruiken en dan de goede dag aanklikken.
Ik krijg geen mail ook niet in mijn spam enz. Dit houd in dat ik niet mee kan doen. Vind dit een beetje vreemd. Iemand een idee hoe dit kan en hoe dit op te lossen zodat ik wel mee kan doen.
Toegangscode is kpnpaktuit
Ik heb de code niet gekregen.
admin: verplaatst naar het centrale topic
Hopeloos spel eerste data kon ik openen. 20 december; aanmelden lukt niet, kan nergens een code vinden om in te loggen. Geef het op!!!!
@Piet42 De code is → kpnpaktuit ←
Dit is wat ik binnen kreeg een half uurtje terug:
Beste KPN klant,
Onze e-mails om jouw account te bevestigen of om wachtwoord te resetten, hadden de afgelopen dagen wat vertraging. Deze vertraging werd intussen opgelost. Onze excuses voor dit ongemak.
Soms komen onze e-mails ook in spam terecht, kijk dit zeker na om onze e-mails in de toekomst wel gewoon in jouw inbox te ontvangen.
Mocht jouw account nog niet bevestigd zijn, zullen wij dit vandaag of morgen voor jou in orde brengen. Zo kan je ook snel deelnemen aan de winacties. De winacties staan nog open tot en met 31 december, dus je hebt hiervoor nog even tijd. Winnaars zullen willekeurig gekozen worden en op 4 januari bericht ontvangen. Veel succes!
Indien je na het aanvragen van een wachtwoord reset nog geen e-mail kreeg met de resetlink, contacteer ons dan zeker opnieuw. Dan brengen we het voor jou in orde.
Met vriendelijke groeten, Het Seaters Team
Ik heb het ook zojuist getest en het is mij ook gelukt om een account aan te maken. @mirjamwessels, @Moontj1234@bamradio61 Willen jullie testen of nu wel werkt? We horen graag van jullie of het nu wel lukt.
Goed om te weten:
-De toegangscode voor Seaters is in de mail gecommuniceerd → kpnpaktuit
-De winacties staan nog open tot en met 31 december, dus je hebt hiervoor nog even tijd. Winnaars zullen willekeurig gekozen worden en op 4 januari bericht ontvangen. Veel succes!
Waarom is de december kalenderactie niet geldig op Digitenne? Een weekend lang gratis Fox Sports
Thanks Neel25!
Alles gecontroleerd, ook de spam box. IK begrijp niet, dat alles van KPN wel direct in de mail klopt en dit niet.
Leg mij maar eens uit, wat ik nog meer kan doen om toch de kado's te krijgen.
Zelfs het inloggen voor Seaters lukt ook niet.
Nogmaals, ik blijf herhalen. Wat een actie van KPN. lekker F***k.
Afgelopen weekend het Footlocker kadootje verzilverd. Had een jas gezien op de Footlocker.nl site, dus de korting is welkom.
Het hele weekend klapte de Giffy site eruit gedurende de procedure en ontving ik geen cadeaukaart.
Vanochtend na 1 ½ uur Whatsappen met de vriendelijke helpdesk de mail alsnog ontvangen. Staat daarin dat de cadeaukaart alleen in de fysieke winkel kan worden ingewisseld. Lekker handig! Die zijn dicht!
Had dit duidelijker aangegeven geweest op de KPN pagina of op de Giffy site (daar wordt alleen gesproken over winkel en niet dat online niet gaat) dan had ik er geen geld ingestoken.
Kan de KPN hier rekening mee houden als zij Kadootjes weggeeft?
ik heb me op 13 december aangemeld voor de Kado Kalender en heb daar ook per mail een bericht van ontvangen waarin staat dat de aanmelding is gelukt. En de volgende tekst:
Gefeliciteerd! Je hebt je succesvol aangemeld voor de Kado Kalender. Van 11 tot en met 31 december ontvang je per e-mail jouw kadootjes. Je ontvangt 7 keer een mailtje, dus hou je inbox goed in de gaten!
Daarna heb ik goed mijn mailbox in de gaten gehouden maar tot op de dag van vandaag niets ontvangen? ik zie dat ik al berichten had moeten krijgen. Wat gaat er mis?
Admin: Reactie verplaatst naar algemeen topic over dit onderwerp
Hoe is het mogelijk? De nota van de KPN wel in mail ontvangen, de rest NIET.
Sinds 7 december al bezig. Hoe lang wordt je aan het lijntje gehouden. Met de complimenten aan het adres van KPN. Wat een actie.
Ik ben er uit bedankt voor de reacties.
kpnpaktuit
Groet Hans
@Neel25 Op mijntelefoon werkt het inderdaad prima!
Waar kan ik die fangroup code vinden?
Heb geen mail gehad
Leuk die kadootjes van KPN. Gisteren (20 december) kreeg ik de via KPN kadootjes de gelegenheid mij aan te melden voor de KPN eindejaarstrekking. Klein probleem: aanmelden bij seaters.com kon tot de 20ste......
Ik kriig alleen maar een wit scherm met tekst bij de afgelopen 3 kalendermailtjes van jullie?
Ik heb geen mail gehad …. Wel van de kalender, elke keer dat ik het open mag maken, maar geen code
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.