Skip to main content

Dit is de kado kalender van december 2020. Ben je benieuwd naar alle kadootjes van KPN? Bekijk dan onze Kadootjes kalender! Hier vind je een overzicht van alle kadootjes die KPN heeft gegeven en nog gaat geven.

Het einde van het jaar is weer in zicht en dat is het perfecte moment om Kadootjes weg te geven. Tel met ons af naar het nieuwe jaar met de KPN Kado Kalender :gift:

Wat zit er in het Kado?
Gedurende de decembermaand, kun je verschillende Kadootjes van ons verwachten zoals: gratis films, data, leuke kortingen, winacties en meer. De Kado Kalender van KPN zit dit jaar bomvol met allerlei leuke presentjes om het eind van het jaar net wat specialer te maken. Voor ieder wat wils! 

Aanmelden voor KPN Kado Kalender
Meld je hier aan voor de: KPN Kado Kalender . Dat kan nog tot uiterlijk 20 december, wees er dus snel bij. Heb je je aangemeld? Top, je ontvangt dan meteen van ons een bevestigingsmail. Voor een aantal Kadootjes heb je je klantnummer nodig zoals vermeld op je factuur. Deze vind je terug via je MijnKPN-account.  

Wanneer komen de KPN Kadoos?
Op vrijdag 11 december staat het eerste Kadootje voor je klaar: live concert vanuit het Kurhaus van DI-RECT. Van 11 tot en met 31 december ontvang je per e-mail jouw kadootjes. We sturen je in december zeven keer een mailtje, dus hou je inbox goed in de gaten! Zie hieronder de data wanneer je een Kado kunt verwachten: 

Nieuwsbrief en sms: Kadootje van KPN
Op 3 december kondigen we de Kado Kalender aan in onze nieuwsbrief en sms met daarin een link naar de Kado Kalender. Heb je de nieuwsbrief gemist? Geen zorgen, ook zonder je aan te melden voor de nieuwsbrief mag je meedoen aan de KPN Kado Kalender. Meld je snel aan :) 

Geen nieuwsbrief en/of sms ontvangen?
Dan is het mogelijk dat je ons geen toestemming hebt gegeven om je te benaderen voor acties, nieuws en tips. Je ontvangt dan geen nieuwsbrief. Wil je graag door ons op de hoogte worden gehouden? Pas dan je gegevens aan in je MijnKPN;

Ook interessant voor jou:

Alvast fijne feestdagen! :santa_tone1:

Heb je een vraag, of wil je laten weten wat je van de Kadoos vindt? Laat hieronder gerust een berichtje achter :) 

Van alles geprobeerd maar geen  toegangscode

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Het mailadres waarmee je inlogt op het Forum. Is dat het mailadres waarmee je je bij ons geregistreerd hebt @Katana321 ?
Je hebt tot op heden nog geen ‘cadeautjes’ ontvangen?  

@Lisa Jawel, ik heb op gegeven moment een mail gekregen. Ik kon kiezen uit 3 cadeaus en heb toen gekozen voor de meest rechter (weet al niet meer precies wat het was). Voor dat cadeau moest ik weer een mailadres invullen en toen bleef het stil…

*admin: verplaatst van dit topic naar het centrale topic

@Vikash het is gelukt om te registreren maar ik heb geen mail gehad voor de bevestiging,  hoop dat ik nu mee doe !

Leuke folder ontvangen met kadootjes voor tijdens de feestdagen. Al 3 dagen proberen we ons aan te melden maar komen niet op de website.  Vandaag lukt t wel om op de juiste site te komen en blijkt dat je na 20dec niet meer kan aanmelden. Dat staat nergens vermeld op de folder. Hierdoor grijpen we dus alsnog mis, we hadden nog 4 kadootjes te goed.  Blij maken met een dooie mus, niet zo feestelijk! 

Leuk, met mij zijn maar gestopt om te antwoorden.

KPN, bedankt voor deze k*t actie.

Leuk die kadootjes van KPN. Gisteren (20 december) kreeg ik de via KPN kadootjes de gelegenheid mij aan te melden voor de KPN eindejaarstrekking. Klein probleem: aanmelden bij seaters.com kon tot de 20ste......

Nee hoor, bij seaters kun je je langer aanmelden, voor de mails van de kado kalender kon je je tot de 20ste aanmelden.

Bij seaters kan je tot de 31ste nog terecht om kans te maken op de electrische brommert of andere prijzen.😉

Beste kpn

nu heb ik me aangemeld voor de kadokalender

en nu vragen ze om een fangroep code

ik lees in verschillende berichten dat deze via mail verstuurd zou worden.

helaas heb ik deze code nooit van jullie mogen ontvangen en kan ik tot teleurstelling nergens aan meedoen in de kadokalender

graag zou ik alsnog een code van jullie willen ontvangen

met vriendelijke groet

peter van Huijkelom 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hoi @P van Huijkelom 

De code is: kpnpaktuit

Hoi @Katana321! Ik probeerde je reactie te verplaatsen, maar dat ging niet helemaal goed:sweat_smile: . Je stuurde mij dit: 

We horen hier en daar wel dat de mails in Spam terecht kunnen komen óf later op de dag. Helemaal niet ontvangen is niet de bedoeling. Ging het om het mailadres waarmee je inlogt op het Forum? Dan geef ik het door aan mijn collega's.

Beste Lisa, hoe zit het met m'n kadoos? Ik heb tot op heden niets ontvangen. Wel een berichtje op 7 december.

@Arnol-dus  de toegangscode is kpnpaktuit
@Balen100  ik heb de collega's nog even aan de mouw getrokken. Veel van de andere cadeau's kun je hier trouwens al vinden.

Hoi @Katana321! Ik probeerde je reactie te verplaatsen, maar dat ging niet helemaal goed:sweat_smile: . Je stuurde mij dit: 

We horen hier en daar wel dat de mails in Spam terecht kunnen komen óf later op de dag. Helemaal niet ontvangen is niet de bedoeling. Ging het om het mailadres waarmee je inlogt op het Forum? Dan geef ik het door aan mijn collega's.

@Lisa Ja, ik miste al mijn reactie van gisteren :grinning: . Ik heb zojuist een reactie geplaatst. Ik denk in een ander topic?

Het probleem is inmiddels opgelost want ik heb zojuist alsnog die bevestigingsmail van Seaters gekregen. Zij hadden een probleem/vertraging.

Haha, ik wilde jouw reactie verplaatsen naar dit topic, maar dat ging niet helemaal goed. Ik heb een eigen topic aangemaakt voor de reactie. Een collega heeft 'm teruggevonden. Afijn, wat goed om te horen dat je de mail alsnog ontvangen hebt. Geduld is een schone zaak! :innocent:

Inmiddels heb ik het mailtje gehad, en heb ik gekozen voor: 1 jaar lang een gratis zenderpakket. 😁

@Dennis Schreve Je kan ook alles kiezen, 3x kans op niks.🤣😂

@Dennis Schreve Je kan ook alles kiezen, 3x kans op niks.🤣😂

😂🤣🙈

Vanmorgen weer een cadeautje geopend..

wanneer komen er nou echt leuke dingen ?? zoals korting of eventueel die sonos speakers die jullie nieuwe klanten wel geven maar oude klanten niet???

Ik vind kans op die scooter toch een leuke prijs, beter als een sonos speaker, en die speaker gaan ze echt niet aan iedereen geven.

En je krijgt dingen, ook zat wat voor mij niet iets is, maar ze kunnen het niet iedereen naar de zin maken, dus is het niks voor je is dat pech, geen reden om te klagen.

Vroeger was het zo, “Kinderen die vragen worden overgeslagen" en “Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken"

Hoe zit het met de ‘kerst cadeau’ actie van 10 gratis films in december? Hiermee wordt op TV nog geadverteerd, maar kan hem niet terugvinden?

@Apple14  Welkom op het forum

Meer informatie hierover vind je op de pagina "krijg klassiekers kado" 

Ik krijg geen bevestigings mail.

fout: Je e-mailadres is nog niet bevestigd! Je kan geen berichten van ons ontvangen voordat je je e-mailadres bevestigt.

Admin: samengevoegd met centrale topic

Na veel problemen heb ik eindelijk de mail van Seaters ontvangen waarmee ik mijn email adres kan bevestigen. Maar helaas, de link werkt niet en leidt tot een foutmelding. Dus blij met een dode mus. Het activeren van mijn mail adres lukt dus nog steeds niet en ik kan me dus ook niet aanmelden voor een winactie

Welke aanmelding bedoel je precies @StefanBerg, is dat bij ons voor de Kado's, of is dat bij Seaters net zoals bij @Finanda?

@Finanda, wat voor foutmelding krijg je precies? Is dat een bericht van de browser dat de pagina niet bestaat of een andere melding van Seaters? Wat gebeurt er als je die link in een andere browser probeert?

Kunnen wij met ons internetabonnement en vast nummer (en prepaid mobiel) gebruik maken van de  5 euro korting in de App Store?

Welke aanmelding bedoel je precies @StefanBerg, is dat bij ons voor de Kado's, of is dat bij Seaters net zoals bij @Finanda?

@Finanda, wat voor foutmelding krijg je precies? Is dat een bericht van de browser dat de pagina niet bestaat of een andere melding van Seaters? Wat gebeurt er als je die link in een andere browser probeert?

@Jasper het zelfde probleem als bij @Finanda  ik krijg maar geen mail binnen van Seaters

Reageer