@Nawid volgens mij zit hier enige vertraging in. Zou je het later nog eens kunnen proberen?
Ik krijg die bevestigingsmails maar niet binnen. Ik wil wel graag meedingen naar de kado’s Er gaat iets niet goed. Ik heb wel een account enzo.
Admin: reactie samengevoegd met verzameltopic
Ik heb mij in het begin al aangemeld bij seaters, en probeer steeds maar een wish list aan te maken, maar ik krijg steeds maar de melding - Je aanvraag moet goedgekeurd worden - waarom duurt dit zolang?
*admin: verplaatst naar het centrale topic
Heb seaters account maar ik kan nergens aan meedoen dan krijg ik eerst servey aanmelden
ben gewoon ingelogd enz dus waarom niet mee kunnen doen actie scooter winnen enz
Admin: bericht naar lopend topic verplaatst
Beste KPN,
Voor de tweede keer type ik nu mijn ongenoegen over het onderwerp Kadootje.
de 19e december kreeg ik een code die voor de tweede keer niet geacteerd wordt met onderstaand bericht:
KPN
Incorrecte Fan Group Code
Geef jouw toegangscode in*
BEVESTIGEN
Annuleren
* Deze Fan Group is gereserveerd voor de KPN klanten die een e-mailuitnodiging hebben ontvangen. Je hebt de toegangscode die in de e-mail gegeven is nodig om in de Fan Group aan te sluiten.
Als zéér trouwe klant van KPN, mag ik wel zeggen vergaat mij de lol bij de mailberichten die ik van jullie ontvang betreffende het onderwerp “Kadootje” Mijn frustratie neemt toe en als niet wat anders kunnen bedenken voor trouwe klanten (wij meer dan 50 jaar) dan mee doen aan iets dat jullie organiseren dan vergaat mij de lol.
Om een paar films weg te geven die anders gehuurd kunnen voor een bedrag van € 2,95 zit ik echt niet te wachten.
Als nieuwe klant krijgt je een ½ jaar reductie plus een Wifi versterker, maar trouw klanten moeten het maar doen een kadootje dat niet werkt.
Misschien moet ik maar eens overstappen.
Laat maar horen of dat de bedoeling is om zo trouwe klanten te laten gaan.
Ik ben benieuwd naar jullie reactie.
Rick Mulder
Admin: mailadres verwijderd i.v.m. privacy, verplaatst naar verzameltopic
Ik open de actie van 27 december/ eindejaarstrekking (ik heb een account aangemaakt)
Maar bij de diverse items waar ik belangstelling voor heb staat de onderstaande tekst:
Hoe kan ik daar voor in aanmerking komen ???
Je aanvraag moet goedgekeurd worden
Aantal
1
Willekeurige verdeling
Sluiting Wish List : 31-12-2020 23:59
Nadat je bent aangesloten bij de Wish List, word je per e-mail op de hoogte gebracht wanneer je gewonnen hebt
Precies zoals er staat, de kadootjes worden verloot onder de deelnemers, staat een aantal bij per optie die kunt winnen, 4 januari weet je het, geen bericht jammer, wel bericht, gefeliteerd.
Hi Thomas,
Helaas nog steeds het zelfde verhaal. Kreeg een melding dat ik mail zou krijgen maar helaas niks gekregen.
Ingeschreven voor de eindejaarscadeaus; daar wel bevestiging van gehad. Maar bij het kiezen van een cadeau staat er dat je eerst een bevestigiingsmail krijgt. Maar die komt dus niet binnen
Ook al in de spambox gekeken
Er staat ook niks in de wishlist
Komt bij mij inderdaad ook geen bevestigingsmail binnen. Nou heb ik vervolgens het oude account van vorig jaar opgediept, daar kon ik toch nog weer op inloggen.
o ik hoef niets te doen of een bepaalde keuze te maken. Er zitten dingen bij waar ik niet zo nieuwsgierig naar ben, andere juist wel. Ik dacht dat ik wat moest doen, maar blijkbaar is dat niet het geval?
Ja … je moet ff weten hoe het werkt. Want je moet je eigen inschrijven voor de dingen die je leuk vind. Maar dan moet je wel eerst die bevestigingsmail ontvangen hebben. Zodat je het email adres hebt kunnen bevestigen. Ik heb mn email adres al gewijzigd naar iets anders, maar dat lijkt niet uit te halen. Ik ga nu nog een gmail adres proberen.
Ja … je moet ff weten hoe het werkt. Want je moet je eigen inschrijven voor de dingen die je leuk vind. Maar dan moet je wel eerst die bevestigingsmail ontvangen hebben. Zodat je het email adres hebt kunnen bevestigen. Ik heb mn email adres al gewijzigd naar iets anders, maar dat lijkt niet uit te halen. Ik ga nu nog een gmail adres proberen.
Hoe schrijf je je in? Als ik op de ,ijst met ‘cadeaus's “ klik krijg ik alleen de mededeling Je aanvraag moet worden goedgekeurd. Ik kan niks aanklikken omdat er niks actief is. Een beetje een vreemde actie vind ik.
Gisteren in de ochtend aangemeld bij seaters. Wacht nog steeds op een bevestigingsmail. Is ook niet in mijn spam gekomen. Leuk idee de kalender maar er gaat wel veel verkeerd bij veel mensen.
Hoihoi,
Ik heb mij ook aangemeld voor de wishlist maar helaas werkt dit nog niet hoe ik het wil... Als ik op het groene pijltje klik van het product, kom ik op de volgende pagina en staat erbij 'je aanvraag moet goedgekeurd worden’. Ik probeer hier op te klikken maar dit staat 'vast’ of hoe je dat zegt, ik kan er gewoonweg niet op klikken.. Is er iets wat ik nog moet doen voordat ik dit kan toevoegen aan mijn wishlist?
Alvast dank voor degene die mij het verlossende antwoord geeft!!
Bij wie werkt de inlogcode van de KPN-kadootjes nog meer niet? Er is ons een nieuwe code beloofd, nadat wij -ik denk- ongeveer een uur in de weer zijn geweest met KPN- maar KPN zou KPN niet zijn als ze die niet opsturen
Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Wat @Freewillie zegt, daar heb ik ook last van. Dit is al bijna een week zo.
Bij mij sdeed de inlogcode het wel, mar ik kon me niet inschrijven .Als ik op de lijst met ‘cadeaus's “ klik krijg ik alleen de mededeling Je aanvraag moet worden goedgekeurd. Ik kan niks aanklikken omdat er niks actief is. Een beetje een vreemde actie vind ik.
Leuk zo een actie, maar het werkt voor geen meter. Het moet je registreren, dat begint de ellende al.. de mail komt niet aan! Wat je ook doet, nergens te vinden. Alleen maar fout meldingen... En je kan niemand bellen. Zijn die prijzen wel echt beschikbaar.. je gaat het je afvragen?! Bij t-Mobile was er nooit een probleem met dit soort dingen.
Leuk zo een actie, maar het werkt voor geen meter. Het moet je registreren, dat begint de ellende al.. de mail komt niet aan! Wat je ook doet, nergens te vinden. Alleen maar fout meldingen... En je kan niemand bellen. Zijn die prijzen wel echt beschikbaar.. je gaat het je afvragen?! Bij t-Mobile was er nooit een probleem met dit soort dingen.
Dan zou ik zeker daar met acties mee gaan doen...
Hoihoi,
Ik heb mij ook aangemeld voor de wishlist maar helaas werkt dit nog niet hoe ik het wil... Als ik op het groene pijltje klik van het product, kom ik op de volgende pagina en staat erbij 'je aanvraag moet goedgekeurd worden’. Ik probeer hier op te klikken maar dit staat 'vast’ of hoe je dat zegt, ik kan er gewoonweg niet op klikken.. Is er iets wat ik nog moet doen voordat ik dit kan toevoegen aan mijn wishlist?
Alvast dank voor degene die mij het verlossende antwoord geeft!!
Heb een mailtje naar kpn gestuurd en ze hebben emailadres toegevoegd
@eekje Balen dat je o.a. Di-rect hebt gemist, maar zonder aanmelding ontvang je inderdaad niet de kadootjes. Je moet ons toestemming geven om je te benaderen voor acties, nieuws en tips om deze actie in de mailbox te ontvangen. Hierna moet je je eenmalig aanmelden voor de actie
@Balen100 Er wordt achter de schermen meegekeken, waarom jij niets ontvangt. We zijn voor je bezig!
als ik geen mail had ontvangen over de kalender had ik nu ook geen bericht geschreven dat jullie te laat zijn begonnen. ik was aangemeld op de dag dat ik de mail kreeg, dus dat ik di-rect heb gemist is mijn schuld niet, de mail had dagen eerder moeten komen.
volgens mij gaat het bijna bij alle mensen verkeerd en niemand wint er wat mee, behalve kpn, die barst nu van de nieuwe email adressen, kunnen ze die weer doorverkopen, we trappen er ook elke x weer in.
Ik heb ook gemaild, maar zelfs daar geen antwoord op... Bedankt voor je bericht..
Ja , ik geloof dat ik alle mail die ik van KPN over deze onmogelijke actie krijg maar wegggooi. Ik heb nog een screenshot ingestuurd naar het bedrijf die deze actie organiseerde voor KOPN. Maar daar hoor ik niks op. Niet echt een goede reclame voor KPN. Ik heb er al genoeg tijd aan besteed. Iedereen een goede jaarwisseling