Skip to main content

Dit is de kado kalender van december 2020. Ben je benieuwd naar alle kadootjes van KPN? Bekijk dan onze Kadootjes kalender! Hier vind je een overzicht van alle kadootjes die KPN heeft gegeven en nog gaat geven.

Het einde van het jaar is weer in zicht en dat is het perfecte moment om Kadootjes weg te geven. Tel met ons af naar het nieuwe jaar met de KPN Kado Kalender :gift:

Wat zit er in het Kado?
Gedurende de decembermaand, kun je verschillende Kadootjes van ons verwachten zoals: gratis films, data, leuke kortingen, winacties en meer. De Kado Kalender van KPN zit dit jaar bomvol met allerlei leuke presentjes om het eind van het jaar net wat specialer te maken. Voor ieder wat wils! 

Aanmelden voor KPN Kado Kalender
Meld je hier aan voor de: KPN Kado Kalender . Dat kan nog tot uiterlijk 20 december, wees er dus snel bij. Heb je je aangemeld? Top, je ontvangt dan meteen van ons een bevestigingsmail. Voor een aantal Kadootjes heb je je klantnummer nodig zoals vermeld op je factuur. Deze vind je terug via je MijnKPN-account.  

Wanneer komen de KPN Kadoos?
Op vrijdag 11 december staat het eerste Kadootje voor je klaar: live concert vanuit het Kurhaus van DI-RECT. Van 11 tot en met 31 december ontvang je per e-mail jouw kadootjes. We sturen je in december zeven keer een mailtje, dus hou je inbox goed in de gaten! Zie hieronder de data wanneer je een Kado kunt verwachten: 


Nieuwsbrief en sms: Kadootje van KPN
Op 3 december kondigen we de Kado Kalender aan in onze nieuwsbrief en sms met daarin een link naar de Kado Kalender. Heb je de nieuwsbrief gemist? Geen zorgen, ook zonder je aan te melden voor de nieuwsbrief mag je meedoen aan de KPN Kado Kalender. Meld je snel aan :) 

Geen nieuwsbrief en/of sms ontvangen?
Dan is het mogelijk dat je ons geen toestemming hebt gegeven om je te benaderen voor acties, nieuws en tips. Je ontvangt dan geen nieuwsbrief. Wil je graag door ons op de hoogte worden gehouden? Pas dan je gegevens aan in je MijnKPN;

Ook interessant voor jou:

Alvast fijne feestdagen! :santa_tone1:

Heb je een vraag, of wil je laten weten wat je van de Kadoos vindt? Laat hieronder gerust een berichtje achter :) 

Maar goed dat ik hier een beetje aan het neuzen was, deze actie is mij nooit meegedeeld :relaxed:


Aangemeld maar geen bevestiging ontvangen nogmaals aangemeld maar dan krijg ik de melding e-mailadres al in gebruik 


Goedenavond. Ook hier 2 weken geleden aangemeld met het naw gegevens en factuur email van de abonnementen houder. Echter tot op vandaag nog niks ontvangen. Heel erg vervelend dit. Lijstje van problemen en slechte ervaringen wordt hierdoor alleen maar langer. 


Hoi @Maurice85, @Burgum en @Fam. Goorden. Welkom hier! 

maurice85, je hebt ons waarschijnlijk geen toestemming gegeven om je te benaderen voor acties, nieuws en tips. In het bovenstaande topic leggen we uit hoe je dit eenvoudig kunt aanpassen via MijnKPN. Heb je je inmiddels aangemeld?:hugging:

Burgem en Fam. Goorden, Kunnen jullie je aanmeldgegevens en abonnementsgegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer én het e-mailadres waarmee je bent aangemeld zijn voldoende!
Je mag het e-mailadres invullen bij ‘Persoonlijke Opmerkingen'. :blush:  

 


Hoi @Maurice85@Burgum en @Fam. Goorden. Welkom hier! 

maurice85, je hebt ons waarschijnlijk geen toestemming gegeven om je te benaderen voor acties, nieuws en tips. In het bovenstaande topic leggen we uit hoe je dit eenvoudig kunt aanpassen via MijnKPN. Heb je je inmiddels aangemeld?:hugging:

Burgem en Fam. Goorden, Kunnen jullie je aanmeldgegevens en abonnementsgegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer én het e-mailadres waarmee je bent aangemeld zijn voldoende!
Je mag het e-mailadres invullen bij ‘Persoonlijke Opmerkingen'. :blush:  

 

Ah ja, dat zou mogelijk kunnen zijn.

 

Correctie, net gecontroleerd en mijn e-mailadres staat aangevinkt bij Tips en Advies, net als mijn telefoonnummer


:disappointed: Goed dat je even rondgeneusd hebt dan! Heb je na aanmelden wél een bevestiging ontvangen? Laat het maar weten als ik iets voor je kan controleren.


:disappointed: Goed dat je even rondgeneusd hebt dan! Heb je na aanmelden wél een bevestiging ontvangen? Laat het maar weten als ik iets voor je kan controleren.

Ja, die heb ik inderdaad gehad.


@Marcia_ , @Jasper , @Erik_ , @Lisa ,

Leuke actie van KPN. Vanaf 7 december ben ik bezig om alles te activeren. Meermaals contact gehad met één van jullie en telefonisch.

Decemberactie KPN: KPN Kado Kalender: Goed tot zeer goed; Uitvoering: zeer slecht.

Vandaag het tweede kado ook niet gekregen. Wat is KPN toch bezig voor z'n trouwe klanten.

 


Ik heb mij op 11 dec aangemeld voor de kado kalender maar Tot op heden nog geen sms of e-mail gekregen met een kadootje. Ik heb ook een bevestigingsmail gehad. Hoe zit dit precies? Waarom ontvang ik niks?


Hoi @Maurice85@Burgum en @Fam. Goorden. Welkom hier! 

maurice85, je hebt ons waarschijnlijk geen toestemming gegeven om je te benaderen voor acties, nieuws en tips. In het bovenstaande topic leggen we uit hoe je dit eenvoudig kunt aanpassen via MijnKPN. Heb je je inmiddels aangemeld?:hugging:

Burgem en Fam. Goorden, Kunnen jullie je aanmeldgegevens en abonnementsgegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer én het e-mailadres waarmee je bent aangemeld zijn voldoende!
Je mag het e-mailadres invullen bij ‘Persoonlijke Opmerkingen'. :blush:  

 

Gedaan. 


Aangemeld maar nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen, als ik het opnieuw probeer krijg ik nog steeds de melding dat dit mailadres al in gebruik is.

 

Ik heb inmiddels meerdere dagen alles gecheckt (van instellingen tot spammail).


Ik heb een bevestigingsmail ontvangen dat ik succesvol ben aangemeld, masr ik ontvang tot op heden geen cadeaus. In mijn KPN ID heb ik toestemming gegeven om mij te mogen benaderen via o.a. mail. Wat gaat er fout ?


Ik heb alleen op 11 december toen het concert van DI-RECT als cadeau gehad, maar vandaag zou de 2de zij? Heb hier niks van


Al meer dan een werk bezig, maar geen resultaat of oplossing. Wel veel reacties met zelfde problemen. Fijne actie hoor😡


Tja, die van de 11e keurig per mail ontvangen, die van de 18e  (vandaag) nog helemaal niet :rofl:

De “cadeau” kalender werkt helemaal niet zo soepeltjes, dan is momenteel postnl zelfs sneller :joy:


Ok, nu wel :stuck_out_tongue_winking_eye:


Ik heb inmiddels mails ontvangen, dank!


Kijk, kado binnen, toch gelukt. Dank KPN👍


Het einde van het jaar is weer in zicht en dat is het perfecte moment om Kadootjes weg te geven. Tel met ons af naar het nieuwe jaar met de KPN Kado Kalender :gift:

Wat zit er in het Kado?
Gedurende de decembermaand, kun je verschillende Kadootjes van ons verwachten zoals: gratis films, data, leuke kortingen, winacties en meer. De Kado Kalender van KPN zit dit jaar bomvol met allerlei leuke presentjes om het eind van het jaar net wat specialer te maken. Voor ieder wat wils! 

Aanmelden voor KPN Kado Kalender
Meld je hier aan voor de: KPN Kado Kalender . Dat kan nog tot uiterlijk 20 december, wees er dus snel bij. Heb je je aangemeld? Top, je ontvangt dan meteen van ons een bevestigingsmail. Voor een aantal Kadootjes heb je je klantnummer nodig zoals vermeld op je factuur. Deze vind je terug via je MijnKPN-account.  

Wanneer komt het eerste Kado?
Op vrijdag 11 december staat het eerste Kadootje al voor je klaar. Spannend!
Van 11 tot en met 31 december ontvang je per e-mail jouw kadootjes. We sturen je in die periode 7 keer een mailtje, dus hou je inbox goed in de gaten!


Nieuwsbrief en sms: Kadootje van KPN
Op 3 december kondigen we de Kado Kalender aan in onze nieuwsbrief en sms met daarin een link naar de Kado Kalender. Heb je de nieuwsbrief gemist? Geen zorgen, ook zonder je aan te melden voor de nieuwsbrief mag je meedoen aan de KPN Kado Kalender. Meld je snel aan :) 

Geen nieuwsbrief en/of sms ontvangen?
Dan is het mogelijk dat je ons geen toestemming hebt gegeven om je te benaderen voor acties, nieuws en tips. Je ontvangt dan geen nieuwsbrief. Wil je graag door ons op de hoogte worden gehouden? Pas dan je gegevens aan in je MijnKPN;

Ook interessant voor jou:

Alvast fijne feestdagen! :santa_tone1:

Heb je een vraag, of wil je laten weten wat je van de Kadoos vindt? Laat hieronder gerust een berichtje achter :) 

Ik krijg wel de emailtje's voor het kadootje, maar vervolgens zie ik geen kadootje, er staat alleen 

Kadootjes krijgen, geven en delen met de Kado Kalender. Leuker aftellen tot het nieuwe jaar bestaat haast niet! Speciaal voor al onze klanten een Kadootje van KPN. De hele maand december oneindig veel leuke verrassingen. Van 11 tot en met 31 december kan je kadootjes openmaken in onze kalender. Geniet er zelf van, verras je vrienden of deel het met je familie en collega’s. Voor iedereen zit er wat bij!

 


Even klikken op 18 december, je moet er wel wat voor doen om ze uit te pakken.😁😉😳


Welke code moet ik gebruiken voor de prijs, echt geen idee


 


Ah het staat niet in de mail, maar na openen van kalender


Hallo,

 

Ik heb mij aangemeld voor de kadootjes, heb een bevestigingsmail ontvangen en inmiddels ook 2 emails met “kadootjes” Alleen als ik de link open in mijn browser (laatste versie Google Chrome) op mijn Windows-laptop, dan zie ik alleen de tekst (“Kadootjes krijgen, geven en delen met de Kado Kalender. Leuker aftellen tot het nieuwe jaar bestaat haast niet! Speciaal voor al onze klanten een Kadootje van KPN. De hele maand december oneindig veel leuke verrassingen. Van 11 tot en met 31 december kan je kadootjes openmaken in onze kalender. Geniet er zelf van, verras je vrienden of deel het met je familie en collega’s. Voor iedereen zit er wat bij!”)

en verder niks. 

Geen plaatje, geen kerstboom oid. Ik kan wel op goed geluk klikken en dan krijg ik ook wel het kadootje te zien, maar om nou het scherm zo af te klikken….. 

Is er een reden waarom ik geen plaatje kan zien? Heb ook al Windows Edge geprobeerd, met hetzelfde resultaat. 

Vriendelijke groet.


@Keekie  heb je dat ook op je telefoon?


Reageer