Skip to main content

Dit is de kado kalender van december 2020. Ben je benieuwd naar alle kadootjes van KPN? Bekijk dan onze Kadootjes kalender! Hier vind je een overzicht van alle kadootjes die KPN heeft gegeven en nog gaat geven.

Het einde van het jaar is weer in zicht en dat is het perfecte moment om Kadootjes weg te geven. Tel met ons af naar het nieuwe jaar met de KPN Kado Kalender :gift:

Wat zit er in het Kado?
Gedurende de decembermaand, kun je verschillende Kadootjes van ons verwachten zoals: gratis films, data, leuke kortingen, winacties en meer. De Kado Kalender van KPN zit dit jaar bomvol met allerlei leuke presentjes om het eind van het jaar net wat specialer te maken. Voor ieder wat wils! 

Aanmelden voor KPN Kado Kalender
Meld je hier aan voor de: KPN Kado Kalender . Dat kan nog tot uiterlijk 20 december, wees er dus snel bij. Heb je je aangemeld? Top, je ontvangt dan meteen van ons een bevestigingsmail. Voor een aantal Kadootjes heb je je klantnummer nodig zoals vermeld op je factuur. Deze vind je terug via je MijnKPN-account.  

Wanneer komen de KPN Kadoos?
Op vrijdag 11 december staat het eerste Kadootje voor je klaar: live concert vanuit het Kurhaus van DI-RECT. Van 11 tot en met 31 december ontvang je per e-mail jouw kadootjes. We sturen je in december zeven keer een mailtje, dus hou je inbox goed in de gaten! Zie hieronder de data wanneer je een Kado kunt verwachten: 


Nieuwsbrief en sms: Kadootje van KPN
Op 3 december kondigen we de Kado Kalender aan in onze nieuwsbrief en sms met daarin een link naar de Kado Kalender. Heb je de nieuwsbrief gemist? Geen zorgen, ook zonder je aan te melden voor de nieuwsbrief mag je meedoen aan de KPN Kado Kalender. Meld je snel aan :) 

Geen nieuwsbrief en/of sms ontvangen?
Dan is het mogelijk dat je ons geen toestemming hebt gegeven om je te benaderen voor acties, nieuws en tips. Je ontvangt dan geen nieuwsbrief. Wil je graag door ons op de hoogte worden gehouden? Pas dan je gegevens aan in je MijnKPN;

Ook interessant voor jou:

Alvast fijne feestdagen! :santa_tone1:

Heb je een vraag, of wil je laten weten wat je van de Kadoos vindt? Laat hieronder gerust een berichtje achter :) 

vandaag, 18-12, het ",Kadootje vAN KPN” ontvangen, heb mij meteen aangemeld, ga mee doen m.i.v. 20-12,  loop 11 en 18 december mis!! Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken, maar dit vind ik wel erg vreemd, of niet dan!!

Wees gerust, je hebt echt niks gemist


Dat concert van Di-Rect scheen wel leuk te zijn, die heb ik ook gemist, de cadeau’s van 18de kun je nog meepakken op een paar vlakken, het kookboek kun je nog binnenhalen en Fox tot vanavond 24 uur bekijken en de 8 gratis films tot 17 januari via de TV box bekijken.


Ik krijg ook (nog) geen bevestigingsmail en/of SMS.

Volgens mij is de voorraad postduiven op en wacht KPN tot de eerste postduiven weer terugkeren naar hun honk en dan gaat er weer een batch weg.:thinking:


Wil je dat écht, @Rianne82 ?

Het is een digitaal kookboek van Njam.
Een eredivisieshirt van je favoriete club te winnen (dus niet zeker)

En dit weekend staan de foxsport kanalen 221 t/m 226 open voor iedereen.


HoHoHo @PeterG , Je vergeet de 8 films nog die klaarstaan in het on demand menu Film huren op de STB van KPN, Toppertjes zoals American Pie, de Aviator en Ali.:fearful:

Maar als je de link op de 11de hebt gehad kun je die weer hergebruiken en op de 20ste en 18de klikken om je kado open te maken, weinig spannends aan meer.


HoHoHo @PeterG , Je vergeet de 8 films nog die klaarstaan in het on demand menu Film huren op de STB van KPN, Toppertjes zoals American Pie, de Aviator en Ali.:fearful:

Maar als je de link op de 11de hebt gehad kun je die weer hergebruiken en op de 20ste en 18de klikken om je kado open te maken, weinig spannends aan meer.

Ik vind de mail van de 11de niet meer, denk al weggegooid bij opruimen. En Gmail emails zijn niet in de prullenbak. 


Ik kan de code niet vinden van de nieuwsjaartrekking ?


Inmiddels enkele malen geprobeerd om de cadeautjes van 18 en 20 december te ontvangen/naar mee te dingen. Helaas zonder resultaat. Een seaters-account aangemaakt (geregistreerd) met de code ‘kpnpaktuit’. Vervolgens zouden we een bevestigingsmail moeten ontvangen. Deze tot op heden niet ontvangen. Ook niet in de spam-folder. Als ik opnieuw wil registreren, dan krijg ik de melding dat het mailadres al bekend is in het systeem. Als ik het wachtwoord opnieuw wil opvragen, dan krijg ik geen mail om het wachtwoord te resetten. Ik heb me geregistreerd met hetzelfde mailadres als waarop we de kpn facturen ontvangen.

Leuk dus die Eindejaarstrekking en/of dat Eredivisie shirt, maar meedingen naar die prijzenpakketten blijft tot dusver helaas uit..

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst


Hier exact hetzelfde probleem. Ik heb een account aangemaakt bij seaters en ik zou een email moeten krijgen met een bevestigingslink of een sms met een activatiecode. Beiden komen niet binnen. Ook niet in mijn unwanted of spam box. 

En zolang ik mijn account niet heb bevestigd, kan ik niet meedoen aan de acties. 

Ik heb geen idee wat daar mis gaat. 


YWP, ik had hetzelfde maar heb ingelogd met mijn KPN Id en wachtwoord. Daarna kon ik me aanmelden voor een wish. Er kwam een melding dat het is geregistreerd in mijn wish list en dat ik een email zou krijgen als ik tot een winnaar behoor, dus geen bevestiging van deelname per mail of sms. De toegangscode "kpnpaktuit”heb ik nergens hoeven invullen.


Halo @bamradio61 , een beetje verder kijken! Het staat al vaker in dit topic:


@RBxx bedankt , ik ga het proberen !


Ik heb ook ingelogd met mijn KPN ID en wachtwoord. Maar helaas krijg ik alleen maar een melding dat mijn account nog bevestigd moet worden bij seaters en dat ik daar een mail met bevestigingslink voor heb ontvangen. Maar die heb ik dus niet ontvangen.

Vervolgens heb ik geprobeerd om via mijn profiel mijn account te bevestigen via telefoon. Daar krijg ik de melding dat ik een sms ontvangen heb met een code. Maar ook die komt niet binnen op mijn telefoon.

Dus ik kom helaas niet zover dat ik iets kan doen met een wish list. Het blijft hangen bij de melding dat ik mijn account moet bevestigen :-(


Ik kan niet inloggen met mijn KPN ID, terwijl me gebruikersnaam en wachtwoord juist zijn. 

Dus ik kan niet inloggen. 😔


Nou als iedereen problemen houdt met inloggen enz. dan blijf ik over als winnaar denk ik :-)


Dat denk ik ook. Haha. Het is je wel gegund Hnkels, daar niet van :laughing:


Probeerde in te loggen met Kpn id voor kado van 20e maar dat lukte niet. Vervolgens lees ik allerlei problemen en een hoop gedoe en een code die ik moet hebben van de kalender die nergens te vinden is, dus… laat maar.


Je maakt een apart account aan voor Seaters, dus inloggen met KPN ID heeft geen zin.


Je maakt een apart account aan voor Seaters, dus inloggen met KPN ID heeft geen zin.

Lekker dan, zit je weer aan Seaters vast. 😔 Of toch niet?


Ik heb me aangemeld bij Seaters, maar zegt steeds dat ik een e-mail krijg om het te bevestigen, maar helaas nog steeds niks! 😔🤔

Werkt perfect, maar niet heus! 😜


Ik heb aangemeld, heb wel een SMS gehad over de 5 gig maar daarna geen mails meer ontvangen helaas. Geprobeerd opnieuw aan te melden maar dan krijg ik de melding dat ik al aangemeld ben. 


 


Heb hem een half uur terug via de spam gekregen, duurde dus wel wat uurtjes.

Niet snel daarna kreeg ik vele smsjes met de bevestigings codes, dus even gedult en spammap bijhouden @Dennis Schreve , Kan nog goed komen.😳


Heb hem een half uur terug via de spam gekregen, duurde dus wel wat uurtjes.

Niet snel daarna kreeg ik vele smsjes met de bevestigings codes, dus even gedult en spammap bijhouden @Dennis Schreve , Kan nog goed komen.😳

Ik moest een toegangscode maken bij registreren, maar ik had een eigen toegangscode verzonnen. Dus ik denk dat ik iets fouts heb gedaan. 


Je maakt een apart account aan voor Seaters, dus inloggen met KPN ID heeft geen zin.

Lekker dan, zit je weer aan Seaters vast. 😔 Of toch niet?


Lees hun privacy pagina maar even, denk niet dat je je dan nog aan meld


Ook ik zelfde probleem. Ontvang geen enkele mail van Seaters ook niet in spam, ook niet met ander emailadres en hij blijft maar roepen dat ik mn emailadres moet bevestigen. Ook sms ontvang ik niet dus ook mn telnr kan ik niet bevestigen. Waardeloos geregeld. 


Reageer