Skip to main content

Ik heb nu Hussel in plaats van Alles in een met Compleet. Als ik de Spotify premium van Compleet om wil zetten naar Family dan moet ik naar Spotify,com Daar lees ikĀ Als je al Premium hebt via een partnerbedrijf (bijv. je telefoon- of internetprovider), moet je eerst je abonnement via dit bedrijf opzeggen en wachten tot je huidige Premium-abonnement is geĆ«indigd.

Maar nergens op Kpn zie ik de optie om Premium af te melden, niet op het Kpn mobiele account waar die geactiveerd is?Ā 

Dit zou heel makkelijk moeten zijn, maar ik kan de premium optie niet afvinken en de Family is al aangevinkt. Geen mogelijkheid te zien om dat zo te doen dat ik gezinsleden voor family kan uitnodigen.

Enig idee wat er gedaan moet worden om uit deze cirkel te komen?

Hi @Hummerbie, heel goed dat je even aan de bel trekt, dit schiet natuurlijk niet op zoĀ :slight_frown:Ā Als Spotify Family al aan staat onder je abonnement, zou dat ook actief moeten zijn. Als je al Premium had via ons, en Family aan hebt gevraagd, zou dit binnen 3 uur omgezet moeten worden. Dit gaat bij jou blijkbaar niet helemaal lekker.

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel Ā en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Helaas, nee, nog niet opgelost op de een of andere manier kan ik niet meer bij mijn profiel op dit forum en alle gegevens waren al ingevuldĀ met mijn KPN ID :-(


Ojee @Hummerbie - 2, wat raar, heb ik niet direct een verklaring voor aangezien je account vanaf onze kant gewoon actief lijkt te staan!

Sinds kort is er iets gewijzigd bij Spotify, waardoor wij als ā€˜tussenpersoonā€™ minder mogelijkheden hebben gekregen, ik kan dus niets nakijken wat betreft je account en zie enkel dat er inderdaad Family actief zou moeten zijn. Zou je eens kunnen kijken of je Spotify kunt ā€˜opzeggenā€™? Nadat hij van je account bij ons verwijderd is, hoort hij op ā€˜freeā€™ te komen te staan, en daarna kan je Family weer aanvragen en zou dit actief moeten komen te staan.

Hoop dat dit direct lukt!