Skip to main content

Kpn quiz(voor de lol:joy: ):

Vraag 1:Wat heeft het woord"goedemoggel" met kpn te maken?

vraag 2:Van welk merk was de eerste experia box?

vraag 3:wie is de huidige directeur van kpn?

vraag 4:Wat is dit?:

vraag 5:wat is superG?

Post je antwoorden hieronder en de winnaar zal als "beantwoord" gemarkeerd worden!

1. Verkeerd gebruik van het toetsenbord door ondernemers op mobiele telefoons. Reclame van KPN.

2. Arcaduan experia box v8

3. Joost Farwerck

4. Tv ontvanger

5. Super G mode van de Experia Box Siemens Gigaset SX 551 WLAN dsl waarin een verdubbeling van de Mbps van 54 naar 108 (static of dynamic staat nu op disabled) in de advance settings mogelijk is.


1. Verkeerd gebruik van het toetsenbord door ondernemers op mobiele telefoons. Reclame van KPN.

2. Arcaduan experia box v8

3. Joost Farwerck

4. Tv ontvanger

5. Super G mode van de Experia Box Siemens Gigaset SX 551 WLAN dsl waarin een verdubbeling van de Mbps van 54 naar 108 (static of dynamic staat nu op disabled) in de advance settings mogelijk is.


Ha @Jeroen Ruiter ,

1:goed!

2:fout!

3:goed!

4:goed

5:goed!(al geld dit ook voor de sx552)


Uitgefaseerde Experia Boxen
Siemens SX551 en SX552
Speedtouch 780 en 780i
Thomson TG787
Thomson TG789
Arcadyan ARV7519 en ARV7519i
 

Dus Siemens denk ik dan.


Uitgefaseerde Experia Boxen
Siemens SX551 en SX552
Speedtouch 780 en 780i
Thomson TG787
Thomson TG789
Arcadyan ARV7519 en ARV7519i
 

Dus Siemens denk ik dan.


zekers!


alleen nu bedenk ik me,dat nu maar 1 iemand deze quiz kan doen:thinking:


Nou ja, ik had ondertussen meerdere reacties verwacht. Ik was bezig met het invullen van de antwoorden toen ik gebeld werd en ik op moest geven.


alleen nu bedenk ik me,dat nu maar 1 iemand deze quiz kan doen:thinking:

🤣🤪

Of de regel is, dat als je meedoet aan de quiz, jij je antwoorden in de kleur wit neer zet. Dan zijn de antwoorden niet direct zichtbaar en kunnen anderen ook meedoen? 
 

👉🏾 Nieuwe quiz, nieuwe ronde? 😉


alleen nu bedenk ik me,dat nu maar 1 iemand deze quiz kan doen:thinking:

🤣🤪

Of de regel is, dat als je meedoet aan de quiz, jij je antwoorden in de kleur wit neer zet. Dan zijn de antwoorden niet direct zichtbaar en kunnen anderen ook meedoen? 
 

👉🏾 Nieuwe quiz, nieuwe ronde? 😉

dan kan niemand ze toch zien?Hoe moet ik dan bepalen wie er gewonnen heeft?:rofl:


Je kunt de antwoorden kopiëren en plakken, toch? Bijv in een word document of kladblok (selecteren en dan een leesbare kleur kiezen) :nerd:


oke,ik zal een nieuwe quiz maken!!Bedankt voor de tip!


🤗 Leuk!!