Skip to main content

Ik wil mijzelf toevoegen aan een familieaccount, maar dit lukt niet omdat blijkbaar mijn account nog gekoppeld is kpn. Heb daarnaast ook geprobeerd om spotify weer aan te zetten en opnieuw uit te schakelen om hopelijk wel mijn account vrij te kunnen geven, maar ik kan spotify ook niet aanzetten.

Het lijkt net alsof ik ergens tussen hang met mijn accounts.

 

Is er een oplossing zodat ik geen nieuw account en mailadres moet aanmaken om toch hiervan gebruik te kunnen maken via spotify zelf?

 

Hallo @Mandytjuh92, goed dat je contact met ons opneemt.

Wanneer heb je jouw Spotify bij KPN opgezegd? Nadat jouw Spotify bij KPN is gestopt, kan het namelijk nog tot een maand duren voor jouw account is omgezet naar Spotify Free.

Op het mobiele nummer in jouw profiel vind ik geen Spotify Premium. Ook niet als ik de facturen tot september 2020 terugkijk.

Had je Spotify aan een ander abonnement gekoppeld?


Is inderdaad een ander abbonement van jullie geweest in plaats van de huidige (wel het zelfde nummer) zat er toen bij in. Dit is al een poos terug dan (tijd vliegt). Heb het sowieso al vanaf de HI abbonementen tijdperk. Maar er staat in mijn spotifyaccount nog steeds dat hij aan jullie gekoppeld is. Jammer dat je het via spotify zelf niet kan ontkoppelen in elk geval.


Ik heb even lopen graven. Als ik de facturen zo bekijk, zou je al sinds december 2018 geen Spotify Premium meer moeten hebben. Heb je het al die tijd wel gewoon kunnen gebruiken? Normaal gesproken zou het maximaal een maand moeten duren voor jouw account wordt omgezet naar Spotify Free.

Kan het misschien zijn dat je Spotify Premium bij een ander abonnement hebt en dat gebruikt?

Ik kan niet inzien aan welk klantnummer het abonnement is gekoppeld. Maar misschien kan je dit bij Spotify zelf opvragen?


Ik heb het inderdaad wel kunnen gebruiken inderdaad, maar eigenlijk zou hij dus al heel lang op free moeten staan en had ik het nu zonder problemen kunnen koppelen. Door de studie en corona ook niet veel aandacht aan besteed. 

 

Ik weet wel dat toen der tijd  het koppelen ook een probleem toen was vanuit gratis spotify bij abbonement naar betalende versie. Kan hier het probleem zijn ontstaan??

 

Ik heb geen ander abbonement dan bij jullie (ook niet tussendoor gehad, steeds weer verlengd vanaf de HI abbonementen die stopte - hier vanuit ook Spotify mee genomen) en ook in mijn account staat dat jullie over mijn abbonement gaan aldus Spotify met wie ik inmiddels contact heb gehad 😊

Helaas kunnen zij ook geen klantnummers zien waar aan het gekoppeld is aldus hun.

 

Is er een mogelijkheid om het toch weer aan te zetten en dan het opnieuw te proberen te ontkoppelen of zal dit ook niet werken gezien dit dus al niet heeft gewerkt?? Jammer dat het zo hopeloos vast blijkt te zitten ergens in elk geval dit had makkelijker gekund. Kan het namelijk ook niet opnieuw aanzetten in mijnkpn - en anders zit er niks anders op om het zo te laten en met een ander account in familie account te gaan.


Duidelijk. Ik kan Spotify bij KPN niet zelf loskoppelen van jouw Spotify account. Ik heb daarom mijn collega's van de Back Office gevraagd om dit in orde te maken.