Skip to main content

Goedendag. Ik ben sinds kort KPN klant. Overgenomen van Telfort.  Nu zag ik dat ik mijn 

Computer kan beveiligen met KPN veilig. Ik heb een MiniMac van Apple.

Als ik wil inloggen op KPN veilig krijg ik de melding U hebt geen toegang tot de dienst "KPN Veilig", omdat deze niet in uw pakket zit of uit staat. Kijk in MijnKPN op kpn.com/mijnkpn voor uw mogelijkheden.

Ik kom dus niet erg ver met installeren helaas. Waar moet mijn pakket dan aan voldoen? Volgens

mij 2 x KPN veilig gratis.

Vr.Gr.

Hans.

Dat moet een Hussel pakket zijn. KPN heeft uw Telfort abonnement overgenomen. Met behoud van alle voorwaarden en prijs. Alles zou hetzelfde blijven. Als alles hetzelfde zou blijven, dan betekent dat dus ook dat u er niet opeens dingen bij krijgt die u voorheen niet had. Zoals bijvoorbeeld KPN veilig.


Hallo @Hans Iesberts  en @Nick83 , als je inlogt in MijnKPN en je gaat naar extra's bij je thuisabo kun je o.a. kiezen voor onderstaand KPN-veilig-pakket:

 

KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (12 apparaten) € 4.99  p/mnd Eerste 3 maanden gratis KPN Veilig

Beveilig 12 apparaten tegen internetgevaren. Geschikt voor pc, laptop, tablet en smartphone. Download en installeer de software op elk apparaat dat u wilt beveiligen via de beheerpagina.

Als TFT-klant heb je géén recht op gratis KPN-veilig.


Ok. Ik heb het begrepen. Bedankt voor de Info.