Skip to main content

Is hier misschien al iets over bekend? Ik heb hetzelfde, gisteren mijn android smartphone voorzien van KPN veilig, krijg meteen Beste als naam en kan dit niet aanpassen terwijl het profiel van mijn zoontje wel te hernoemen is.

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welkom op ons Forum @Forza_Arno. Je bedoelt wanneer je inlogt, op je apparaat klikt, vervolgens op 'gezinsregels’ en je daar je profielfoto en naam wil wijzigen? Dat is op dit moment niet mogelijk. Bij mij lukt dat niet in ieder geval. Wanneer ik op het apparaat klik en vervolgens naar instellingen ga, dan kan ik de naam wel wijzigen van het apparaat. Ik heb alleen het idee dat dit niet is wat je bedoelt.  


Niek, dat klopt. Mijn profielnaam is nu Beste en dat stoort mij. Ik heb een profiel voor mijn zoontje en daar kan ik wel gewoon de naam aanpassen.


Ik kan niet veel meer zeggen dan dat ik erken wat je bedoelt. Ik zie zelf ook alleen 'beste’ staan en dat kan ik ook niet wijzigen. Ik zal eens navragen of het ook mogelijk wordt om deze naam aan te passen. Zou je mij eens voor de volledigheid een screenshot kunnen sturen waar de aanhef wel goed staan van je zoontje, en 1 waar je zelf alleen 'beste’ ziet staan? Dan kan ik dat meesturen als voorbeeld.  


 


Super! Ik stuur deze afbeeldingen mee en dan ga ik kijken wat er voor reactie terugkomt 🙂 Zodra ik iets hoor kom ik bij je terug!


Ik heb een reactie terug @Forza_Arno. Helaas kunnen we dit zelf niet aanpassen. Ook gaat het team dat zich bezighoudt met KPN Veilig zich niet inzetten om dit mogelijk te maken. Er zijn te veel andere zaken die voorrang hebben. Daarnaast schijnt dit nogal veel mankrachten en uren te kosten om dit voor elkaar te krijgen. Blijkbaar is het niet zo eenvoudig als we denken. Iedereen ziet dus 'Beste’ staan en dit zal ook zo blijven, in ieder geval voor de komende tijd.

Dat de naam van je zoontje wel zichtbaar is klopt ook. Wanneer je apparaten gaat koppelen met een naam dan zie je dit wel staan. Maar voor jezelf kun je het dus helaas niet aanpassen. 

Meer kan ik er niet van maken. Maar ik hoop dat dit wel wat duidelijkheid heeft gebracht. 



  


Beste Niek,

 

duidelijk antwoord. Niet wat je verwacht/ hoopt van klantgerichte organisatie maar we hebben het te accepteren. 

 

Bedankt voor je moeite.

 

Groet Arno 


Reageer