Skip to main content

Hallo werkt KPN ANTIVIRUS  ook op een Google Chrome PC ?

Hallo @Woonboot ,

Geen probleem mits jouw PC aan de specificaties voldoet: 

 

Wat zijn de specificaties van KPN Veilig?

Aantal apparaten Standaard gratis voor 2 apparaten
Licenties Voor 4,99 uit te breiden met 10 extra apparaten
Taal Nederlandstalig
Ondersteuning Windows 7 (sp I), 8.1, 10
  macOS X 10.14 of later
  iOS 11 of later
  Android 6 of later
Bescherming Antivirus, Trojaanse paarden, keyloggers
  Ransomware, adware, spyware en malware
  Spamfilter
  Browserbeveiliging
  Bankierbeveiliging 
Firewall Nee, gebruikt Windows firewall
Ouderlijk toezicht Ja, mogelijk om toegang te beperken

 


Als het kan waarom word dat dan niet vermeld in jullie Specificaties ? … Nu hou ik toch mijn twijfels want nergens word over Google Chrome gesproken en dat is echt een ander besturingssysteem ?… Chrome heeft geen bovengenoemde ondersteuning … Jij zegt het kan maar de Specificaties zeggen NEE 

Dus graag een duidelijke beantwoording op mijn vraag A.U.B. 


Ga  in Chrome naar deze website en installeer KPN Veilig : 

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig.htm

 


Ik klik dan windows aan want ik zie geen chrome staan en krijg dan de melding dat het niet op dit apparaat kan … Waarom zetten jullie Chrome er niet gewoon tussen ? Wat nu ?

 


Volgens mij is KPN Veilig ook helemaal niet beschikbaar voor Google Chrome machines.


Volgens mij is KPN Veilig ook helemaal niet beschikbaar voor Google Chrome machines.

Er is een verschil tussen Google Chrome machines en computers die draaien op de browser Chrome. 
 

Van dat laatste ben ik uitgegaan. KPN Veilig werkt gewoon via de browser Chrome. 
 

 


 

 


Er is een verschil tussen Google Chrome machines en computers die draaien op de browser Chrome. 

Er bestaan geen computers die draaien op de browser Chrome en @Woonboot heeft het toch echt over een Google Chrome PC.


Prima @wjb 

KPN Veilig werkt niet op Google Chrome PC’s. Dat heb ik nu terug kunnen vinden. 

 

 


Prima @wjb 

KPN Veilig werkt niet op Google Chrome PC’s. Dat heb ik nu terug kunnen vinden. 
 

 

Vandaar ook mijn opmerking eerder in dit topic.