Skip to main content

Beste lezers   +  (KPN)

 

Sinds enige tijd blokkeert F secure (veilig internetten van de KPN) de website van aegon.nl, ook als ik hem toevoeg aan veilige websites, bij de uitzonderingen. Deze storing reeds twee maal telefonisch gemeld bij de KPN klantenservice, maar zonder resultaat.

Zelfs geen berichtje of iets dergelijks dat ze er mee bezig zijn of zo

Ook kan ik bij een kennis die werkt met windows 10 en F secure van de KPN niet inloggen op de site van de AEGON.

Wel kan ik op mijn Samsung telefoon inloggen op de site van aegon.nl, terwijl de telefoon ook beveiligd is met KPN veilig browsen, ook dan laat hij even zien dat et een beveiligde banksessie is.

Heb inmiddels wel contact gehad mat de AEGON service desk en die geven keurig aan in een mail dat de scannerscanner van de KPN de cookies blokkeert.

KPN, graag een reactie of oplossing, want ik gebruik de AEGON website regelmatig op mijn computer om mijn zaken te regelen en dat kan nu niet meer.

Graag hoor ik van U. 

Groet Jan

 

@Jan uit Maurik zou je voor de zekerheid eens kunnen proberen in te loggen terwijl je eerst alleen de browserextensie uit zet. Als het dan nog niet lukt zou ik je willen vragen het eenmalig te proberen terwijl je KPN veilig even helemaal uit hebt staan. Laat even weten of deze stappen tijdelijk het probleem verhelpen. Zou je daarnaast ook eens kunnen proberen een andere browser te proberen? Ik hoor graag van je!


Beste Bram, hartelijk dank voor je reactie  !!

Met de browserextensie uit lukt het ook niet.

Als ik de scanner uit zet, of de bankierbeveilging uitzet of kpn veilig helemaal verwijder en werk met windows defender dan kan ik wel inloggen op de site van aegon.nl

Één laptop werkt met windows 8.1 en chrome + kpn F-Secure

En één laptop werkt met windows 10 en edge + kpn F-Secure

Ook bij mijn zus kan ik niet inloggen, die ook werkt met windows 10 + edge en kpn F-Secure 

Ook met een proefversie van F-Secure zelf kan ik niet inloggen !!!!!!!!

Deze storing is ook reeds twee maal doorgegeven aan de KPN klantenservice, tot op heden géén reactie, zij hebben hem ook doorgezet naar F-Secure

Groet Jan


Het enige dat ik me op dit moment nog kan bedenken is dat het zou kunnen dat de inlog pagina van Aegon doorstuurt naar een pagina met een andere naam en dat deze geblokkeerd wordt. Zou je voor ik het doorzet nog even kunnen kijken of dit het geval is?


Beste Bram

Inmiddels heb ik een bericht van F-Secure gekregen dat zij een fout gevonden en hersteld hebben, dit is inmiddels aangepast, middels een update en nu kan ik weer inloggen op de site van de aegon.nl en waarschijnlijk vele andere gebruikers ook.

Volgens mij zou ik dit alles openbaar moeten maken ik weet alleen niet hoe !!!!!

Kan jij dit ook doen of kan je mij aanwijzing geven hoe dit te doen en misschien kan je dit doorzetten naar de klantenservice van de KPN.

 

groet Jan uit Maurik 


Ik heb het signaal intern naar de juiste mensen doorgezet en die hebben het hersteld. Er is geen klantenportaal hiervoor. Zodra er iets is met de diensten waar een probleem mee is dan is de beste stap het bij via de klantenservice of forum te melden. :relaxed: