Skip to main content

Beschrijving:

KPN veilig doet bij mij gekke dingen.

Als ik in KPN veilig de ondersteuningstool inschakel dan gaat het programma draaien.

Daarbij zie ik het oplopen tot bepaalde waarde rond de 1200. 

Daarbij stopt het programma gaat niet door tot het einde.
Op mijn 24"beeldscherm van de PC zie ik de icoon fsdiag ZIP-bestand zonder inhoud.
Een leeg ding.  

LET WEL op beeldscherm van PC niet op mobiel, te klein.
Bij herstarten wordt steeds een nieuw lege gele ZIP-icoon geplaats.

Waar is de fout in het programma.

Hoi @JHG, welkom op het forum! Ik vind het wat moeilijk om voor me te zien wat je bedoelt. Wil je screenshots plaatsen van wat je ziet? 


Je hebt nog niet weer gereageerd, @JHG. Dan ga ik ervan uit dat het probleem inmiddels verholpen is. Mocht het niet zo zijn hoor ik het graag.


De rottigheid bestaat nog steeds.  Na het misgaan bij de vraagstelling had ik geen zekerheid dat de verstoring opgelost zou worden.

Daarna telefonisch contact opgenomen met een heer welke technisch van wanten wist maar nog nooit van deze verstoring gehoord had.

Ik had het vermoeden dat het opgelost zou worden.

TOT OP HEDEN IS DE VERSTORING NOG STEEDS AANWEZIIG.  Hij wist wat ik bedoelde en zou het doorgeven.

STORING dus controlesysteem heeft nog STEEDS deze FOUT.

 

Controle of de het systeem goed werkt is er niet.  

 


Dank voor je reactie, @JHG. Het kan kloppen dat het probleem nog steeds bestaat. Ik zie hier namelijk dat de collega welke jij sprak hiervoor een formulier heeft ingevuld om melding te maken van een vermoedelijke storing. Maar, het gaat dan om een vermoeden van een algemene storing. Echter, als er geen aanvullende formulieren, vanuit andere klanten, binnenkomen, is er ook geen algemene storing. Dan wordt er verder niets met jouw ingediende, enkele, formulier gedaan.

Issues met KPN Veilig zijn over het algemeen ook individuele problemen. Waardoor het invullen van een dergelijk formulier eigenlijk geen zin heeft. Sorry daarvoor. We gaan hier proberen je te helpen.

Je zegt:

Als ik in KPN veilig de ondersteuningstool inschakel dan gaat het programma draaien.

Daarbij zie ik het oplopen tot bepaalde waarde rond de 1200. 

Daarbij stopt het programma gaat niet door tot het einde.
Op mijn 24"beeldscherm van de PC zie ik de icoon fsdiag ZIP-bestand zonder inhoud.
Een leeg ding.  

LET WEL op beeldscherm van PC niet op mobiel, te klein.
Bij herstarten wordt steeds een nieuw lege gele ZIP-icoon geplaats.

 

Kun je een screenshot* plaatsen van het moment dat de ondersteuningstool stopt met draaien/oplopen. En een screenshot van dat lege bestand dat je ziet?

Maak je gebruik van Windows 10?

 

Mocht je niet weten hoe dit moet, hier lees je hoe dat te doen op een Windows PC. Een opgeslagen screenshot kun je vervolgens hier in je bericht plakken door te klikken op de knop met het zwarte vierkantje met de witte bergen erin.