Skip to main content

Bij inloggen op KPN Veilig krijg ik de melding Fout: Voeg eerst uw (actieve) KPN internet abonnement toe aan uw KPN ID via MijnKPN op mijn.kpn.com. Een dag na activatie kunt u inloggen voor "KPN Veilig" met uw KPN ID.

 

Heb al langere tijd KPN op mijn adres. Dus dat ik een paar dagen moet wachten is niet meer relevant.
In MijnKPN staat internet abonnement vermeld. Dus daar ligt het ook niet aan.

Nog van harte welkom op ons forum paulcobben!

Erg lastig als je KPN Veilig niet geïnstalleerd krijgt. Het stukje over dat je een dag na activatie kunt inloggen, heeft niets te maken met hoe lang je al een abonnement hebt. Het gaat om wanneer je je Thuis abonnement aan je KPN ID hebt gekoppeld. Check dan ook in: MijnKPN of je Thuis aansluiting er tussen staat. Met dezelfde inloggegevens kun je vervolgens hier: KPN Veilig inloggen. Mocht je de melding blijven krijgen, probeer dan eens een andere browser zoals bijvoorbeeld Chrome of Firefox.


Helaas pas na 9 dagen een reactie. (Mogelijk is het druk geweest.) Het werkte een klein uurtje na plaatsing van dit bericht wel. Waarschijnlijk een storing gehad bij KPN? Koppelen was al eerder gebeurd.


Reageer