Skip to main content

Op het forum lees ik dat meerdere mensen geen KPN Veilig kunnen installeren. Ook ik heb daar last van. Ik heb eerdere oplossingen gelezen echter ik kom steeds bij dezelfde opmerking terecht: “U hebt geen toegang tot KPN Veilig omdat deze niet in uw pakket zit”. Graag een afdoende oplossing.

Hoi @Ad T, welkom hier! Ik ga je eerst een beetje een open-deur-vraag stellen: je weet zeker dat KPN Veilig in je pakket zit? Als je in je MijnKPN kijkt bij de pakketopties zie je KPN Veilig ook staan? Als dat in orde is, wil je dan je forumprofiel invullen en hier weer reageren? Dan kijk ik mee.


Bete Erik, Ik ben bij KPN geabonneerd op KPN Mobiel en KPN thuis. Ik kan geen pakketopties en dus ook niet KPN veilig in mijn gegevens vinden. Ik weet dus niet of KPN veilig bij mij aan of uit staat. Ik hoor graag van u. Ad T


Je hebt je forumprofiel nog niet ingevuld, @Ad T. Zonder gegevens kan ik hier niets opzoeken. Klik op het woord forumprofiel aan het begin van mijn bericht en vul de velden in waar ‘privé’ achter staat. Vergeet daarna niet om op opslaan te drukken. Reageer hier weer als je dit hebt ingevuld, dan kijk ik mee :)