Skip to main content

Hallo,

 

Ik krijg steeds een fout als ik KPN veilig wil instaleren. Paar keer contact gehad met de service van KPN maar die snappen er ook niet van en raden mij aan eens op het forum te infomeren of mensen dit probleem kennen.

 

Als ik naar Kpn.com/kpnveilig ga en druk op installeer kpn veilig wil ik inloggen met mijn KPN id die ook gekoppeld is aan het contract maar dan krijg ik de volgende melding.

 

Voeg eerst uw (actieve) KPN internet abonnement toe aan uw KPN ID via MijnKPN op mijn.kpn.com. Uiterlijk 3 dagen na activatie van uw abonnement kunt u inloggen voor "KPN Veilig" met uw KPN ID.

 

Is er iemand die weet wat ik moet doen? al geprobeerd het abonnement los te koppelen en opnieuw te koppelen, maar helaas geen succes.  

Hoi @OlafL . Welkom op het forum.

Dat is merkwaardig. Dus je hebt je correcte vaste abonnement gekoppeld in MijnKPN? Kun je jouw profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Ik wil graag meekijken. 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Hallo @Erwin_  Ik heb min of meer zelfde probleem als Olaf. Wil Kpn veilig installeren heb al KPN ID maar dan geeft foutmelding aan dat dat niet kan omdat product nog niet toegevoegd is of uit staat. Ga ik naar mijn KPN lukt het niet om product toe te voegen oid. Hoe nu verder?


@Ruurdsas .  Is het juiste product gekoppeld in jouw mijn kpn. Heb jij misschien een nieuwe klantnummer gekregen? Verwijder voor de zekerheid je producten uit MijnKPN en koppel je huidige vaste producten opnieuw (klantnummer zou op een recente factuur moeten staan). 

Dan zou het moeten lukken. 


Dank je voor het antwoord en het is gelukt !


Super! Fijn dat het gelukt is.


Hallo 

mijn naam is Piet  en wil graag KPN veilig installeren is een tip vanuit jullie winkel 

maar helaas krijg ik geen toegang als ik via Kpn-ID inlog .Staat niet in mijn pakket of staat niet aan 

krijg ik steeds. Ik weet ook niet hoe ik dat moet aanzetten via Mijn Kpn  

dus mijn vraag is hoe moet ik dat voor elkaar krijgen 


Hallo @pietzeeland , op de 1e plaats moet je een KPN-pakket hebben waarbij je 1 of 2 licenties gratis hebt geactiveerd of gewoon een betaald abo op KPN-veilig hebt genomen.

Als je Telfort-klant was en je had toen geen KPN-veilig-abo heb je dat na de migratie ook niet.

 


@pietzeeland . Zit jij bij KPN of kom je van Telfort? In het eerste geval is het verstandig om eens te kijken wat er precies gekoppeld is, in jouw mijnkpn omgeving. 

Je vind je actuele abonnement nummer op een recente factuur. En die zou dus ook gekoppeld moeten zijn in je MijnKPN.  

Zo niet, dan zou ik het huidige product loskoppelen en het juiste product toevoegen.