Skip to main content

Nee hoor die link doet hetzelfde als de gewone link. Kan het niet instaleren op pc. Hij download het programma maar keer dan terug naar pagina dat abonnement verlopen is.

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Van harte welkom op ons forum @Lunakees. Ik lees dat je vast loopt op het installeren van KPN Veilig, omdat je de melding krijgt dat het abonnement verlopen is.

Heb je KPN Veilig al eerder gebruikt of is dit voor het eerst? En wat zie je staan op de KPN Veilig beheerpagina? Met KPN Veilig beheren wordt bedoeld het toevoegen of verwijderen van apparaten, KPN Veilig (opnieuw) installeren, of je apparaten een voor jou herkenbare naam geven. 


Ik heb kpn Veilig eerder gebruikt. En op de beheerpagina staat dat ik nog een apparaat kan toevoegen.


@Lunakees Dank voor het nakijken, goed teken dat de beheerpagina wel aangeeft dat je een apparaat kan toevoegen. Als je het op die pc test vanuit een andere internetbrowser (Google Chrome of Mozilla Firefox bijvoorbeeld), gaat het dan wel goed? Zo niet, test het eens door KPN Veilig op een ander apparaat te installeren - lukt dat wel of gebeurt er dan hetzelfde?


Nee vanuit Firefox gaat het ook niet. Na downloaden gaat hij terug naar pagina uw abbonement is verlopen. Begin er wel een beetje genoeg van te krijgen. Uninstallen lukt ook niet want hij zegt dat er nog een onderdeel actief is:-(. Dus ik durf hem ook niet op ander apparaat te instaleren.


@Lunakees Het klinkt alsof het op deze pc niet helemaal lekker gaat, waardoor zowel installeren als verwijderen niet lukt. We kunnen vanaf het forum niet met je mee kijken, dat maakt het wat lastiger om de vinger op de zere plek te leggen. Vandaar mijn advies om het op een ander apparaat te proberen. Wat je ook kan doen is even bellen (0800-0402) of chatten met onze klantenservice. Via die weg heb je direct en één op een contact - mijn collega's daar kunnen ook van afstand met je mee kijken. 


Ik heb vandaag gebeld met KPN helpdesk. Een aardige mevrouw die me vertelde dat ze mensen goed kon helpen als ze de pc in haar handen had. Maar dat kon dus niet dus ze verwees mij door naar de KPN winkel in den Bosch. Daar lukte het ook niet. Dus thuis zelf zitten prutsen. Kon uiteindelijk KPN uninstallen en weer opnieuw instaleren. Nu doet hij het. Maar mijn vertrouwen in KPN is wel enigzins gezakt. Begreep van de KPN winkel dat windows zelf een goede bescherming heeft tegen virussen. KPN veilig is eigenlijk helemaal niet nodig. Pffff.


Ik heb vandaag gebeld met KPN helpdesk. Een aardige mevrouw die me vertelde dat ze mensen goed kon helpen als ze de pc in haar handen had. Maar dat kon dus niet dus ze verwees mij door naar de KPN winkel in den Bosch. Daar lukte het ook niet. Dus thuis zelf zitten prutsen. Kon uiteindelijk KPN uninstallen en weer opnieuw instaleren. Nu doet hij het. Maar mijn vertrouwen in KPN is wel enigzins gezakt. Begreep van de KPN winkel dat windows zelf een goede bescherming heeft tegen virussen. KPN veilig is eigenlijk helemaal niet nodig. Pffff.

@Lunakees Jammer dat het zo veel moeite gekost heeft, fijn dat het uiteindelijk is gelukt. Van afstand is het soms lastig om de vinger op de zere plek te leggen, zeker via het forum, omdat we niet kunnen zien wat jij ziet in beeld van je pc. Het is meestal via de chat of telefonisch wel mogelijk om even van afstand mee te kijken. Het kan een volgende keer ook helpen om er even een familielid of bekende bij te vragen, mocht je iemand in de buurt hebben die even met je mee kan kijken.

Er zijn inderdaad verschillende antivirusprogramma's op de markt, wij bieden gratis KPN Veilig. Het is uiteraard geen verplichting, maar een optie die we aanbieden om je apparaten optimaal te beveiligen.