ik wil KPN veilig installeren maar kom niet verder omdat ik eerst MacFee moest verwijderen. Dat heb ik handmatig gedaan, maar nu gaat de computer toch niet verder met installeren.
Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic
ik wil KPN veilig installeren maar kom niet verder omdat ik eerst MacFee moest verwijderen. Dat heb ik handmatig gedaan, maar nu gaat de computer toch niet verder met installeren.
Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic
Hé
Mocht het desondanks niet lukken om PC Veilig te installeren laat het hier dan weten. Vermeld zo gedetailleerd tegen welk probleem je aanloopt; welk besturingssysteem gebruik je? welke inlog? foutmelding? etc
Hallo
Â
Je kunt KPN Veilig eventueel installeren op een Mac d.m.v. Firefox of mogelijk Chrome.Â
Sinds kort weet ik dat als het er eenmaal opstaat, je nog wat aanvullends moet doen i.v.m. updates:Â
Onder macOS Catalina worden meer permissies gevraagd voor bepaalde rechten. KPN Veilig heeft volledige toegang nodig tot de schijf om zo optimale bescherming te bieden. Dit is altijd zo geweest, maar door een wijziging in macOS moet de gebruiker hier nu expliciet toestemming voor geven.
De stappen zijn als volgt:
Hey
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.