Skip to main content

Dacht met bovenstaande een oplossing te hebben. Maar ook na aanklikken van installatiepagina stuit ik op het feit dat mijn klantnummer niet herkend wordt. Weet iemand raad? Ik kan al even geen update doen voor de beveiliging.

admin: eigen topic aangemaakt.

Hallo @PC Veilig-KPN Veilig heb je wel een (gratis) abo op KPN-veilig en ben je wel KPN-klant en geen (voormalig) Telfort (TFT)-klant?

Indien het 1e moet je wèl de optie KPN-veilig in je abo aanvinken.

Indien het 2e kun je geen KPN-veilig gebruiken of je moet overgaan naar het echte KPN-abo.

 


Dank voor de reactie. Voor mij geldt 1.

Bij het aanklikken accepteert hij mijn abonnee nummer niet bij het opnieuw willen installeren.

Ben verder gaan zoeken en zag bij Seniorweb dat ik beveiligd ben door abonnement Microsoft. Voorheen had ik studentenversie met 1malige betaling. Nu jaarlijks na update. Is dat de reden? 

Anders wacht ik tot na 8 september. Wij hebben wel glasvezel.


Hallo @PC Veilig-KPN Veilig , als je een WindowsPC gebruikt met Windows 10 staat daar standaard Microsoft antivirus op, dan kan gewoon aan blijven staan. Als KPN Veilig daarbij geïnstalleerd wordt, wordt alleen het antivirus-gedeelte van Micorsoft u,itgeschakeld, de rest blijft gewoon goed werken.

Heb je KPN-veilig al eerder geïnstalleerd gehad op een pc of ergens anders op?

Hoeveel licenties heb je recht op? Standaard meestal 2.

 

KPN Veilig beschermt gratis al je apparaten

Er wordt nergens om een abonneenummer gevraagd, alleen de gegevens van je KPNID.

Als er losse antivirussoftware op je pc staat, dat wèl eerst verwijderen, dus niet de standaard beveiliging van W10 verwijderen.

Succes.


Ik bedoel het klantennummer van KPN wordt niet geaccepteerd wat op je afrekening staat.

Heeft het dan misschien met Norton te maken die ik ook nog zag op de C schijf?

Verder had ik jaren PC veilig van KPN. Ik begrijp dat het nu anders heet KPN veilig. Ineens werkte het niet meer en kreeg ik elke keer het verzoek van een update en struikelde ik over het klantnummer wat gewoon klopt wat ik invoer. 

Dacht vandaag ik ga er nu echt tijd voor vrij maken en het oplossen. In de KPN winkel waar ik ook was met mijn laptop noemde ze het dat zij dit niet adviseerden!


Hallo @PC Veilig-KPN Veilig , wat ik al eerder schreef, alle antivirussofware eerst verwijderen, dus Norton ook, dan de link gebruiken om KPN veilig te installeren, daar heb je dus geen klantnummer bij nodig, doch gewoon je KPNID, hetgeen ik ook eerder schreef.

Succes.

 

 

 


Het spijt me, maar uitleg werkte niet. Ik ging naar suggestie van link installatie en verwijderde 2e mogelijkheid van PC veilig. Opnieuw wordt klantnummer niet herkend.

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst


Dank voor de reactie. Norton verwijderd, maar ook dan wordt nog steeds klantnummer gevraagd bij jouw voorstel update. Het is opnieuw niet gelukt.


Dank voor de reactie. Norton verwijderd, maar ook dan wordt nog steeds klantnummer gevraagd bij jouw voorstel update. Het is opnieuw niet gelukt.

Hallo @PC Veilig-KPN Veilig , bel morgen maar even met 0800 0402.

 


Vreemde zaak, een ander forumlid kampt met hetzelfde probleem, klantnummer niet herkend.

Als ik inlog via de pc krijg ik onderstaande melding:

accounts-emea.f-secure.com weigert om verbinding te maken.

Als ik inlog via mijn mobiel werkt alles gewoon.

 

Admin: meeverplaatst


Dit is wat ik elke keer zie. Nog steeds na alle eerdere acties. Bij invullen nog steeds hetzelfde probleem.

 

Admin: meeverplaatst


@PC Veilig-KPN Veilig en als je op doorgaan klikt om het in te stellen? Dan geeft hij weer aan dat het niet herkend wordt en krijg je de melding weer? Mag ik anders eens meekijken of alles aan onze kant goed staat. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. 


Dank voor de reactie. Net gebeld met 0800-0402. Blijkt dat mijn app KPN-veilig niet van de laptop te verwijderen is. KPN meldt elke keer dat ze het jammer vinden dat ik wegga! Maar na tig keer verwijderen en opnieuw opstarten gebeurt er niets. Zodra ik het verwijderd heb, kan ikKPN veilig weer opnieuw opstarten van kpn.com/veilig begreep ik.

Zal iemand erbij nodig hebben. Heb afspraak gemaakt met jongen die veel van ICT weet voor het weekend. Lukt dit niet ga ik verder met Seniorweb, of jullie moeten nog een briljant idee hebben?


Zo op afstand is het heel lastig voor mij in te schatten wat er nu precies aan de hand is met KPN Veilig. Hoor graag of de ICT jongen het lukt. Of bel anders nog even weer als hij ergens tegenaan loopt. Wellicht komen jullie er dan samen met mijn collega uit.


Dank voor de reactie. Ondertussen kreeg ik via Seniorweb deze link en dat heeft me geholpen

www.f-secure.com/nl/home/support/tools

ik koos inschakelen en toen KPN-veilig verwijderen.

Hierna via kpn.com/veilig opnieuw de installatie gedaan.

De winst van dit hele gedoe voor mij is dat ik nu ook de Iphone beveiligd is.

 

Vraag wordt door mij nu afgesloten.


Top dat het gelukt is! Dar ben ik blij om. Mocht er nog weer eens iets zijn, laat het dan weten.