Skip to main content

Ik wil kpn veilig installeren, maar bij 99% stopt de installatie en zie ik: 

 

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @mazzeltov1 ,

 

Ik heb de volgende tip voor jou : 

Heb je KPN Veilig al eens eerder geïnstalleerd? 

Ik zou dan KPN Veilig eerst helemaal op de officiële manier van jouw PC verwijderen. 

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig/kpn-veilig-op-pc.htm

En daarna weer opnieuw erop zetten via dezelfde link.  

 


Ha @mazzeltov1 Welkom hier op het KPN Forum! Is het inmiddels gelukt, met de hulp van Noordzee? 


Hoi Noordzee en Bart, helaas is het niet gelukt. Ik heb op mijn computer (uiteraard) een harde schijf, daar staat KPN veilig op. De computer werd erg traag, ik heb er een SSD in laten zetten, helemaal top, weer supersnel. Ik moest alle programma’s er wel opnieuw opzetten, maar tja, KPN veilig krijg ik er niet op, ik kan hem ook niet verwijderen, wordt niet gevonden onder de Windows button. Computer wordt nu opgestart vanaf C (is de nieuwe SSD), en ik heb de oude harde schijf er ook nog in zitten (dat is D).


@mazzeltov1 

En wat als je KPN Veilig verwijdert van jouw harde schijf? 

Misschien lukt het daarna wel. 


Hoe staat het er nu voor @mazzeltov1? Is het alsnog gelukt om KPN Veilig te verwijderen en opnieuw te installeren?


Beste mensen, sorry voor de late reactie. Ik heb het weer geprobeerd, krijg het niet voor elkaar, bij 99% houdt het installeren helaas op. Moet ik, als ik het opnieuw wil installeren, misschien eerst de licentie vrijgeven, zou dat helpen?


Zojuist deze fout ook gehad. Verwijderprogramma F Secure gedraaid en het opnieuw geprobeerd. Zelfde fout. Toen opnieuw verwijderprogramma gedraaid en weer geprobeerd. Lukte nu wel. 

In deze situatie was er sprake van 2 abonnementen aan het KPN ID, waarbij het niet zeker was of bij de eerste poging het juiste abonnement (waar KPN Veilig aan vast zit) werd gebruikt.