Skip to main content

ik ben ook automatisch overgegaan van telfort naar kpn

in Mijn KPN wordt gevraagd om KPN veilig te installeren:

KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (12 apparaten) € 4.99  p/mnd

Beveilig 12 apparaten tegen internetgevaren. Geschikt voor pc, laptop, tablet en smartphone. Download en installeer de software op elk apparaat dat u wilt beveiligen via de beheerpagina

als ik op  beheerpagina klik krijg ik de melding:

accounts-emea.f-secure.com heeft de verbinding geweigerd

Weet iemand wat ik nu moet doen om kpn-veilig te kunnen installeren?

 

mvg,

Hi @steyr188! Welkom op het forum. Zou je eens kunnen proberen via deze website in te loggen met je MijnKPN en het daar te proberen? Mocht het daar niet lukken zou je dan je profiel in kunnen vullen zodat ik voor je kan kijken of alles goed staat? Gaan we samen kijken hoe je de computer weer goed beveiligd kan krijgen.


...via deze website in te loggen… werkt bij mij niet. Ik heb het profiel ingevuld,


Ik zie dat je op dit moment inderdaad KPN Veilig niet aan hebt staan. Als je wilt kan ik deze voor je aanzetten. Je zou het zelf ook kunnen doen via de MijnKPN. Dit kan je doen door in te loggen en dan te kiezen voor “producten”, dan “Extra opties wijzigen of toevoegen” en dan “Extra internet opties”. Laat je even weten of dit voldoende is?


dat is vreemd, als ik in Mijn kpn kijk staat KPN veilig wel aangevinkt. Altijd al. Maar als ik dan op beheerpagina druk krijg ik nog steeds de foutmelding. Misschien kun jij wat proberen.

 

 

 

 


Zou je hiervan een screenshot kunnen plaatsen waar eventuele persoonlijke informatie uit verwijderd is?


Bram, hierbij een screenshot,


Zou je in dat geval eens kunnen proberen het pakket eventjes uit te zetten en daarna weer aan te zetten?


heb het pakket uitgezet en daarna uitgelogd. na een 15m weer ingelogd en aangezet. na een half uur weer ingelogd, KPN veilig was aangevinkt. Maar als ik dan naar de beheerspagina wil gaan krijg weer geen toegang. Ik heb wel nog steeds Telfort veilig geinstalleerd


In dat geval zou ik je willen aanraden toch KPN Veilig te installeren via de installatiepagina. Je kan de F-Secure Removal Tool gebruiken om de oude versie te verwijderen. 


ik heb de oude versie verwijderd via jou link. Maar het installeren lukt maar niet. Ook via de KPN service pagina. Steeds de melding: accounts-emea.f-secure.com heeft de verbinding geweigerd. 

 


Na wat zoeken op dit forum kwam ik er achter dat er cookies geblokkeerd werden. Door op het venstertje rechts in de adresbalk te klikken was dit opgelost. Kon toen alles installeren