Skip to main content

Hier het zelfde probleem, kpnveilig op 2e pc geinstalleerd, maar na inloggen gaat het programma niet verder, kan op blauwe balk klikken wat ik wil, krijg ook geen foutmelding.

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt

ik heb gebeld naar de kpn, en met hulp van hun is het opgelost, ik zou even bellen, ik heb de computer even aan hun overgegeven, ik ben nu klaar


Het probleem komt blijkbaar vaker voor, opnieuw installeren helpt niet, ben benieuwd wat de oorzaak is.

en of ik het zelf kan oplossen.


Hallo @paper, welkom op het KPN forum! Balen dat het niet lukt om KPN Veilig op de tweede computer te installeren. Je kunt op de KPN Veilig beheerpagina controleren hoeveel licenties je verbruikt hebt. Staan er hier al 2 of 5 (afhankelijk van jouw KPN Veilig), dan lukt het niet om nog een apparaat te installeren. Je kunt hier ook licenties verwijderen.

Mocht je hierna nog niet kunnen installeren, dan lijkt het me goed als we meekijken. Dit gaat het gemakkelijkst als we jouw computer over kunnen nemen. Ik wil je daarom vragen om dan telefonisch contact met ons op te nemen. We zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.