Skip to main content

omdat hij maar door bleef "draaien". Ik kan nu knp veilig niet meer op mijn macbook downloaden omdat ik hem niet meer kan vinden.

Goedemiddag @vc252, als je KPN Veilig niet meer kunt openen, dan is hetn odig om dit opnieuw te installeren. Je kunt het programma downloaden via de speciale beheerpagina. Alle info vind je verder onderaan de volgende pagina: KPN Veilig uitleg


Dat lukt dus niet. Als ik naar de beheerpagina ga krijg ik “KPN Veilig     MalwarefilWat nuter” en ik kan verder nergens naar toe.

Als ik naar KPN veilig uitleg ga moet ik opnieuw inloggen en kom dan bij kpnveilig downloaden. Als ik dat doe kom ik weer op de pagina zoals hierboven aangegeven.

Wat nu??

 

 


Kun je het eens proberen in een andere internetbrowser? Mogelijk dat het dan wel lukt om de beheerpagina goed in te laden, zodat je het weer kunt installeren. 


Heb browser gewijzigd, maar resultaat is hetzelfde.

Blijft aangegeven 2 vande 5 gebruikt en er valt niets te wijzigen.


Kun je eens een schermafbeelding maken van hoe het scherm na het inloggen eruit ziet bij jou?


Hieronder een 2-tal schermen die ik krijg

 


Dat krijg je direct te zien na het inloggen? Ik zie namelijk in alle browsers het volgende:

 

 


Heb  u dit scherm. Begrijp er totaal niets meer van. Ik heb dat Maleware filter nu maar aangezet. Mischen is datde oplossing!

 

Dank voor de hulp, maar ik stop er mee en ga wel naar een kenwinkel met de laptop

mvg

vc252