Skip to main content

Waarom Is KPN-Veilig voor mij niet beschikbaar? Ik bezit het het gehele pakket en toch kan ik het niet installeren.

Wat bezit u precies? Heeft u een KPN Hussel abonnement? 


Hallo @Marijke67 ,

Kan het zijn dat je nog een internet-abonnement hebt op de voorwaarden van Telfort? Dus een oud-Telfort-abonnement dat op dezelfde voorwaarden is voortgezet…  

 


Hoi @Marijke67 . Om je goed te kunnen helpen heb ik wat meer informatie nodig.

Op wat voor laptop/pc/mobiel probeer je te installeren? En hoe ga je precies te werk? 

Wat gebeurt er als je de stappen van de website volgt? (blauwe knop midden van de pagina, direct installeren)

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig.htm


Beste mensen,

Bedankt voor jullie reacties.

Ik wil graag KPN-veilig installeren op mijn mobiel (iphone 😵 en op mijn labtop (Acer windows 10). In het verleden had een Telfort abonnement, maar ik heb nu al geruime tijd alles bij KPN. Ben me ook niet bewust dat ik nog enig voordeel heb van een historisch Telfort abonnement. 

Ik heb nu TFT Internet met Interactieve TV en Bellen en Hussel 2020 5 GB en onbeperkt bellen/sms.

Als ik de stappen volg om KPN-Veilig te installeren komt de melding dat het niet in mijn pakket zit.

 


OK @Marijke67,

Precies wat ik al vermoedde. Klanten met een abonnement op de oude Telfort-voorwaarden komen niet in aanmerking voor KPN Veilig. Het zit niet in jouw pakket. 

 

Hallo @Marijke67 ,

Kan het zijn dat je nog een internet-abonnement hebt op de voorwaarden van Telfort? Dus een oud-Telfort-abonnement dat op dezelfde voorwaarden is voortgezet…  

 


Wil je wel KPN Veilig? Dan zul je met jouw internet-thuis-abonnement moeten overstappen naar een KPN-Hussel-abonnement. En dat zal een stuk duurder zijn dan je nu hebt. 

De prijzen hieronder zijn voor klanten die al voor 1-6-2021 KPN Hussel hadden. Als jij nu overstapt is internet 50Mbit/s 42,50 en 100Mbit/s  47,50. Het pluspakket is tegenwoordig gratis. 

 


Bedankt Noordzee.

Dus ik heb alles bij KPN, maar ik mag KPN Veilig niet gebruiken? Gewoon slecht van KPN. 

Wat zijn mijn voordelen dan nog van een historisch Telfort abonnement? Ik zie ze niet zo snel, want ik kan nu niet zeggen dat mijn kosten zo laag zijn. En wanneer mag ik dan wel genieten van hun voordeel? Is er een verjaringstermijn? 

Het is allemaal erg onduidelijk. 


Hallo @Marijke67 , je bent nu TFT klant onder de paraplu van KPN, maar nog met de voorwaarden en diensten van TFT, en daar zit jouw pakket niet in.

Je kunt je pakket zelf aanpassen naar KPN Hussel binnen MijnKPN en krijg je KPN veilig als je aan de voorwaarden voldoet van Hussel.

Niets onduidelijks aan denk ik.

Succes met je beslissing.

 

 

 

 

 


Bedankt Noordzee.

Dus ik heb alles bij KPN, maar ik mag KPN Veilig niet gebruiken? Gewoon slecht van KPN. 

Wat zijn mijn voordelen dan nog van een historisch Telfort abonnement? Ik zie ze niet zo snel, want ik kan nu niet zeggen dat mijn kosten zo laag zijn. En wanneer mag ik dan wel genieten van hun voordeel? Is er een verjaringstermijn? 

Het is allemaal erg onduidelijk. 

Graag gedaan @Marijke67 ,

Je kunt ten alle tijden zelf de overweging maken of je overstapt naar KPN Hussel. Dan mis je het voordeel van Telfort (waarschijnlijk een lagere prijs), maar heb je wel weer andere voordelen, zoals bv KPN Veilig op minimaal twee devices.