Skip to main content

Hallo,  ik heb dezelfde vraag als Cibyl_Kaatje. In oktober 2017 of mogelijk al eerder heb ik een contract afgesloten voor vaste telefoon, KPN Compleet.  Mèt KPN Veilig, Daarvoor betaal ik nu nog steeds 4,99 euro per maand. 

Ik lees nu op Internet dat KPN Veilig gratis is als je het op niet meer dan 2 apparaten installeert. 

Mijn laptop is defect geraakt en ik heb nu een nieuwe. Daar heb KPN ik Veilig nu ook op geïnstalleerd. Dus nu staat het op twee apparaten (waarvan mijn oude laptop niet meer in gebruik is). De 12 licenties waar ik nu voor betaal heb ik echt niet nodig.  

Wat moet ik doen om niet meer maandelijks te betalen voor KPN Veilig? 

Dat staat ook niet in jullie antwoord aan Cibyl_Kaatje. Daar staat alleen maar dat zij haar contract dus heeft gesloten toen de oude Telford regels nog geldden. 

Vast bedankt voor je antwoord!

Verdy

 

 

@Verdy In Mijn KPN kan je zien welke abonnementsvorm je nu hebt voor KPN Veilig. Daar kan je eventueel ook de abonnementsvorm aanpassen.

Piet.


Hi @Verdy, welkom en bedankt voor jouw vraag! 

Ik lees dat 12 licenties teveel van het goede is, voor jou! KPN Veilig is een extra optie binnen je abonnement en je kunt deze aanpassen. Of zelf, zoals @P.J.M. van der Vooren al aangeeft: via MijnKPN of via onze klantenservice.

Regel het zelf via MijnKPN

  • Als je ingelogd bent, klik je op ‘Producten’ en kies je voor ‘Thuis' → en onder 'Uw extra opties' klik je op 'Extra opties wijzigen of toevoegen'.
  • Klik op 'Internet'
  • Hieronder kun je verschillende extra internet-opties vinden. Vink 'KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (12 apparaten)’ uit en vink ‘KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten)’ aan.
  • Wijziging bevestigen en klaar!

Maak je geen gebruik van MijnKPN of lukt het niet, neem dan contact op met onze klantenservice:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

Laat je weten of ik je verder kan helpen of als het gelukt is?