Skip to main content

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten voor mijn mobiel en internet en tv. Gisteren ingegaan, maar nu log ik in op de computer en is de veiligthuis niet meer actief? 

Op de site wordt ik steeds in een kringetje gezonden en krijg het niet geinstalleerd. De wachttijd per telefoon is meer dan 15 minuten… 

Wat moet ik doen om dit weer te installeren? 

@moniek19 Welkom op het forum. 

Wat irritant dat het niet lukt om KPN Veilig opnieuw te installeren. Je geeft aan dat je via de site in een kringetje gezonden wordt, waar gaat dit precies mis?


Hallo @moniek19 ,

Zorg er eerst voor dat je de oude versie van KPN Veilig hebt verwijderd, mocht je die nog op je PC hebben staan. 

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig/kpn-veilig-op-pc.htm

Daarna weer opnieuw installeren. 

Het is wel zo dat je na de ingang van een nieuw abonnement ongeveer twee werkdagen moet wachten. Want eerst moet jouw abonnement administratie goed genoteerd dan in alle systemen van KPN. Denk aan b.v  Mijn KPN.  Vaak kun je na twee werkdagen jouw abonnement wel toevoegen aan Mijn KPN. En dan kun je daarna ook KPN Veilig installeren. 

We zijn nu vijf dagen verder na jouw vraag, dus het zou inmiddels kunnen werken. 

Heb je het inmiddels nog een keertje geprobeerd? 


Dank je wel voor je reactie, Noordzee. Ik heb gebeld met KPN en toen was het snel geregeld. Idd eerst oude verwijderen.