Skip to main content

hoi Bram, zelfde probleem als Bart83. Overgestapt naar Kpn . Kan het zijn dat het met het mobielnummer te maken heeft. Dit mobielnummer nu nog bij een andere provider wegens contract.  Dit nummer staat wel vermeld bij mijnkpn/produkten

Hoi @stormvogel18 . Welkom op het forum.

Ik begrijp dat je probeert om KPN veilig te installeren? Heb je deze stappen doorlopen:

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig.htm

Wat gaat er vervolgens fout? Krijg je een foutmelding? Alle info is welkom.

 


Meerdere malen betreffende link geprobeerd.

Krijg vervolgens de mededeling : zit niet in uw pakket of staat uit. Verder kom ik helaas niet.


Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Profiel aangevuld. Ben benieuwd  maar alvast een like

 


Ik vraag me af of jij je vaste diensten wel gekoppeld hebt in je MijnKPN omgeving. Kun je dat eens voor mij controleren?

Hoe koppel ik producten aan mijn gebruikersnaam voor MijnKPN?

Als je je e-mailadres als gebruikersnaam hebt geregistreerd, kun je nadat je bent ingelogd in een vervolgstap je KPN producten koppelen aan je gebruikersnaam. Zo heb je voortaan via je e-mailadres toegang tot jouw producten.

Om extra producten te koppelen ga je in het menu naar Producten en klik je op Producten toevoegen. Daar kies je vervolgens welke product je wilt koppelen aan MijnKPN.


mobielnr ontkoppeld en internet thuis gekoppeld. Denk dat het nu gaat lukken en ga er verder aan werken. Hoort het nog en vast bedankt.


Succes, @stormvogel18 . Mocht je vastlopen, laat het weten.


Beste Erwin, Het is gelukt. Als de overige instellingen correct zijn dan is het installeren een fluitje van een cent. Bedankt

Succes, @stormvogel18 . Mocht je vastlopen, laat het weten.