Skip to main content

Ik heb exact het zelfde probleem; gisteren een uur aan de telefoon gehangen met medewerker die er ook niets van snapte ook niet veel overleg met collega's. Wat nu??  Ik wil trouwens 5 licenties hebben. 

Hoe moet die activatie? 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @hmgtmk, welkom op het forum!

Heb je een internetabonnement van 200 Mbit/s, 500Mbit/s of 1Gbit/s? Dan krijg je KPN Veilig gratis tot 5 apparaten.
Als je deze snelheid niet hebt kun je voor 4,99 het abonnement voor 10 apparaten nemen. Je kunt dit bestellen via je MijnKPN

Met je KPN ID kun je je licenties,activaties en downloads beheren via Veilig.kpn.com 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Dat antwoord had ik al gezien op de KPN site; ik had nog geen tijd om te reageren.

Bij het aangan van het contract is onvoldoende aan mij gevraagd wat ik wilde anders had ik aangegeven dat ik de 200 Mbit/s met 5 licenties had willen hebben. Nu heb ik 10 licenties moeten nemen en dus 5 teveel. De info van een mevrouw op 0800-0402 klopt ook niet; ik heb om 3 licenties extra gevraagd; dat kon en zou iets van 2€ per maand extra kosten. Na dat gesprek zou ik ze meteen kunenn gebruiken, maar dat was dus niet zo. Volgende dag weer gebeld: ik kon alleen maar de 10 licenties nemen à 5€ per maand.

Als ik de 200 MB zou hebben zou ik goedkoper uit zijn.

 


Als die snelheid mogelijk is op jouw adres zou dat inderdaad een beter passende en goedkopere oplossing zijn.
Als je wilt kijk ik graag even mee naar de mogelijkheden op jouw adres. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Ik heb zo ver als mogellijk een profiel aangemaakt.


Bedankt voor je gegevens @hmgtmk, ik zie dat op jouw adres glasvezel ligt en je dus ieder moment het 200Mbit/s zou kunnen nemen. Ook zie ik dat je nu de upgrade naar 12 apparaten nu 3 maanden gratis hebt. Mijn advies zou zijn na deze 3 maanden je abonnement te wijzigen naar de 200mbit/s.
Je kunt dit via je MijnKPN wijzigen of wederom telefonisch via 0800-0402!