Skip to main content

Ik heb een samsung A51 

nu heb kon veilig geïnstalleerd ook de kpn veilige  webbrowser aan geklikt.

het volgende gebeurt nu als ik bijvoorbeeld zorgtoeslag wil inloggen moet ik mijn egbuikers naam en wacht woord in vullen   dan krijg ik een melding fout eyc gebruikt een andere webbrowsers.

 

dan verwijder ik kpn veilig van mijn smartphone en klik op Chrome als webbrowser en dan kan ik wel bij mij zorgtoeslag inloggen met digd staat op dit apparaat. vreemd met de kpn veilge webbrowser  lukt dat niet

 

WAT DOE Ik verkeerd i betaal voor kpn veilig maar zonder kpn veilig heb ik geen probleem met inloggen

ik log in met kpn id op het toestel van mijn vrouw smartphone met mijn gegevens en heb toestemming op kpn account gedaan 

Hoi @Veba, je doet niets verkeerd hoor! DigiD kan alleen niet (goed) overweg met de KPN Veilig browser. De DigiD app ondersteunt namelijk niet alle browsers. Hierdoor kan het voorkomen dat de DigiD app niet wil openen. De browsers die wél ondersteunt worden door DigiD zijn:

  • Mozilla Firefox
  • Google Chrome
  • Microsoft Edge

Hoewel het inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord wel zou moeten werken in de KPN Veilig browser, is dit geen garantie. Je kunt daarom het beste één van de bovenstaande browsers gebruiken wanneer je wilt/moet inloggen met DigiD.


Bedankt voor  de info