Skip to main content

Ik heb KPN veilig voor 10 apparaten en nu doet deze het niet op mobiel echtgenoot hoe kan dit  heb al toegevoegd maar als hij de app opent op zijn mijn kpn zegt deze u heeft geen toegang

Welkom op het forum @jacqie64! Begrijp ik goed dat het dus op alle andere apparaten wel goed werkt? Hoeveel apparaten gebruik je er totaal mee? En heb je daarnaast al eens geprobeerd om de KPN Veilig app opnieuw te installeren op het toestel? Als laatste zou ik je willen vragen eens in te loggen op veilig.kpn.com en te zien hoeveel apparaten je daar aangemeld ziet staan? 


Beste Bram, ik heb net ingelogd op mijn kpn en ik ben eigenaar met nog 9/12 over. Nu probeer ik mijn man zijn nummer toe te voegen. Dat lukt hij download opnieuw dan de app. Logt in met zijn eigen kpn ID en dan zegt deze weer geen toegang tot KPN veilig. Klopt het dat ik hier moet inloggen met mijn inloggen gegevens? Zo ja van mijn KPN ID of van het abonnement totaal?


@jacqie64 bij KPN Veilig kan je gewoon inloggen met de gegevens van je KPN ID. :relaxed: