Skip to main content

kpn  veilig wordt geweigerd, accounts-emea.f,secure.com  wat nu??

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @grevelingen ,

De oorzaak kan een Adblokker zijn. Mijn advies is om een andere internetbrowser te gebruiken.

Probeer eens Edge of Opera. 

 


Hartelijk dank voor snelle reactie, helaas ben ik een internet oen, eerlijk gezegd 

vind ik dat als kpn wijzigingen doet dat voor elke klant moetv kunnen zonder  problemen voor niet  ict kenners.


Dag @grevelingen Ik was nog even nieuwsgierig of je het advies van @Noordzee al had uitgeprobeerd? 


Zoals ik al schreef ik ben een internet oen en heb google chrom en verwacht dat

kpn dat goed moet regelen.




OK @grevelingen ,

 ik heb google chrom en verwacht dat

kpn dat goed moet regelen.

 

 

Jij geeft aan dat je Google Chrome hebt. Dat verklaart alles. 

KPN Veilig werkt niet op Google Chrome PC’s. Dat heb ik nu terug kunnen vinden. 

 

 

 


Ik vind dat als kpn iets doet dat ,dat voor een ieder toegangkelijk moet zijn, vind klantvriendelijkheid

in deze onvoldoende, wel betalen maar klant moet zelf (ook bij storingen)maar alles  zelf maar oplossen


Dag @grevelingen Even om de spraakverwarring te voorkomen. Het topic waar @Noordzee naar verwijst gaat om Chromebooks, niet om de browser Chrome. 

Natuurlijk doen we er alles aan om KPN Veilig zo goed mogelijk te laten werken en toegankelijk mogelijk te laten zijn. Kun je misschien iets meer vertellen over de melding die je krijgt? Wanneer treedt deze melding op? En maak je gebruik van Adblocker? Hoe meer je vertelt, des te makkelijker is het voor onze community om je goed advies te geven. 

En heb je onze hulppagina over KPN Veilig al doorgenomen?